I am Sad

Wednesday, February 09, 2011 Baby Bee 0 Comments

Tadi petang..teman en hubby nak pegi kaver student mesia yang balik dari mesir pulak ke GAnu...dalam tak sedar....aku sedey....tersentuh lebih dari mak ayah yang tunggu anak masing2....pasal lately bile nengok berita...rase kalu ader la famili aku yang pegi kat mesir..mesti aku pun turut serta rase risau.....nasibla takdek....aku sememangnyer lately emo...tak boleh dengar bende2 sedey....air mata gugur je....so terima kasih mesia terutama PM kerana mendengar rintihan mak ayah student ni semua....mase ni la...tak kire kaler ape pun yang ko sokong..kalau pasal nak tolong rakyat mesia..same2 bergabung.....sebab tu aku bangga duduk mesia..wlu kadang2 terpelecok dengo berita2 yang tak sedap tapi bile ada masalah macamni...semua duduk same2 and tolong.......thanks tak terhingga la..... :)

You Might Also Like

0 comments: