Kenduri uMas Mass

Thursday, July 31, 2008 Baby Bee 0 Comments




Tak sangka...after 20 years aku pegi semulaa felda bukit tongkat...whereby dulu aku penah duduk kat ladang tabung haji...mama keje situ....besh nyer beb....aku teringat mase kecik2 aku makan pucuk kelapa sawit laaa...ketok2 biji kelapa sawet laaa ..mmg la org kate ape la masalah budak ni tapi ini laa the truth aku mmg suke bende2 macam nih ahaahah...pasal tu aku macam ni...hidup sendiri aje beb...dulu pun ader la kawan2 cume aku tak bape ingat da....tapi majlis mas ok laa yang besh nyer ader air macam pasar malam tu...mama kate org skang da buat majlis macam open house je...mmg laa mase aku pegi pun ader bubur laa tapi effort yang bagus la kan pasal kite nak pegi kenduri and be happy bout it...not sulky at least makes the guest happy la kan ahahaha okey beb...ill post some picture for those yang nak nengok....but then rite ahahaa it was fun bergado ngan aewin jalan salah dahtu bebual ngan tina and earin and the most nicest things was aku dapat kenal aisyah ahahaha :D cherrios to all of themmmm.....

You Might Also Like

0 comments: