Hujan

Wednesday, November 18, 2009 Baby Bee 0 Comments

Selalu aku mmg jarang2 la post ape2 kat sini tapi hujan2 ni...takde ape nak buat..baik post sumething kan..smalam baru penat main netboll..bukan ape ..aku bukan laa org yang slalu main netbol pun....kalo main pun asik2 position GK...tak pandai main pun....aku lebey pada main bola tampar ke..tapi sebenarnyer kenape aku jadi suke naik gunung pasal bende2 lain aku tak aktif lansung..mase sekolah dulu aku mmg la besar....tapi aku slalu tak pandang diri aku besar.aktif la jugak bile ader mase..kalo boleh aku sentiasa nak mencabar diri aku sendiri..naik gunung....petama gunung tahan....ya allah mase tu...azman (mmg tak suke aku la mase tu ) die tak suke aku kat belakang aje..mujur ader akak die akak ina....ahaha aku tatau laa mase tu aku menyampah sunggoh la kat die ni.....aahahah tahun seterus nyer bile group kiterang buat p korbu pulak..nak tanak cikgu zaini soh aku ajak die..takpe la ajak..aku pulak ilang lagi kat korbu tu....menjunam ke tempat mane ntah pasal nak minum air punyer pasal..putus dengan kwan2 dekat 2 jam...sampai aje kawan2 pun perli aku...konon aku buat hal la ape....time aku tak ngamok takpe la time aku angin semua diam..tak terkate....(org tatau aku ni berangin) ahahaha tapi tu cite dulu...ni hampir 9 tahun da aku tinggalkan sekolah...takde da naik gunung takde da exercise..badan pun da berdebab da ..hopefully aku akan jadik lebih aktif and hopefully aku akan jadi macam dulu...bukan maksud angin tu tapi lebey kepada tak pedulik ape org nak kate tentang kegemukkan aku yang penting aku cerdas....a ahahah

You Might Also Like

0 comments: