Nak Raya daaaaa...

Friday, September 26, 2008 Baby Bee 0 Comments

Aku balik 30 ni...last day puasa.....sedey gak tapi nak buat camne kan dah sah2 aku pun baru tukau keje....5 hari je keje tapi takpe laa aku suke je...skang ni aku banyak happy. ....cume ader laaa kadang2 tu opis life yang menyesak kan kepala aku..luckily aku ok sket......besh nyer tunang aku belikan macam2 untuk my besday...new handphone....new watch....tu besh tu...bile lagi nak merasa kan...ahaha...aku beli kuih raya banyak gak tapi aku tanak bitau mama...pasal takot nanti bile die tau mula la die tanak beli kuih g....nanti kawan2 dtg segan gak kalo takde kuih kan so bio aje...den nyer duit bio den aje yang membayao nyer ahaha....what ever it is I am happy that everyone seems to enjoy life rite now...hopefully working here will be the mosh cherishable moments in my life...so far I am ok cume....baru2 ni dokto check my blood pressure naik maybe tekanan nak kawen kot ahahaha

You Might Also Like

0 comments: