Aku tak paham la wanita2 ni

Thursday, January 28, 2010 Baby Bee 0 Comments

Aku tak paham la...kenape wanita ni nak emo sangat..yang buat aku terpanggil nak menaip ni..boleh ke die delete aku pasal komen aku yang tak menjejaskan lansung die pun...aku tuju kat orang lain...memandangkan die ader...die trus delete aku..walhal aku tak terfikir pun nak delete die..anyway aku dahla follower blog die..actually aku cume tanye bende yang aku rase logik la pasal aku tatau..alih2 die terasa habis die korek semua cerita termasukkan arr member aku....sound punyer sound..last2 die terase die pun delete terus aku ngan member aku..walhal bukan nyer teruk pun..anyway kepada sipolan...mature la sket..die kate kami ni tak mature...da die mature la delete aje..walhal dalam masalah ni aku bukan sound die pun..ape2 aku buat pun takde cakap pun aku tuju kat die..bile die ngaku die tak dpt kontek memember..alih2 member aku sound....tertarik lagi aku skali...takpe beb..ko tanak berkawan aku tak heran..bukan ko duk sebelah umah aku pun...tapi aku rase ko immature buat keputusan macam tu..whut ever it is...harap2 keputusan ko tu yang terbaik beb....

You Might Also Like

0 comments: