Singapore....lalallala

Tuesday, May 04, 2010 Baby Bee 0 Comments

As all of u know...last weekend aku baru balik dari Singapore..best gile la..thanks to nor and E-wan macam2 tempat kami pegi lepak..the first day sehari di Universal Studios..baru je bukak..so kami dapat rasmikan awal arr sket dari orang lain...gitu la....aku seronok sangat...macam budak2..the truth is aku sebenarnyer takot nak pegi main bende2 yang pelik2 tu..tapi ntah mcamane aku ader keingginan nak main bende2 merepek tu....akibatnya semua bende aku try...dari shrek 3d....ke roller coaster mummy..menakotkan..dah la aku ni kan comel...jadi takpe la..setakot2 aku pun aku berani ape..tapi jgn la pandang muke aku mase tu...eeeee....cuak sey...banyak kali aku bace doa...tapi ye la kan..at least aku cube...tapi terus terang..memang aku puas hati....yang tak dpt aku beli beg aje lain2 semua aku dpt beli termasuk perfume ain..so takpa la...just an advise..nak pegi sgpo ni make sure duit tu ader at least 1k...memang la kite perasan duit tu cam banyak...tapi dalam hal aku...tau2 aku da tinggal 50 je...dahtu nak beli pulak macam..kalo ader kad kedit lagila bagus..tapi yela berjimat ni tak salah..tapi in my situation aku puas hati la..lain kali ajak ain pulak..shopping together..bukan aku ngan die estranged cume mase tu takde..ape2 pun..aku puas hati....

You Might Also Like

0 comments: