Anak-----dan -----Anak

Monday, April 26, 2010 Baby Bee 0 Comments

Selalu aku payah nak meluahkan perasaan aku....nak2 pasal isu camni...sensitif sangat...tapi bila aku toleh ke semua arah...rupanya.....ader kekurangan yang ketara sangat...semalam aku balik umah hubby ader kenduri....sedey pun ade...memang betol...hubby aku anak kesayangan mak ayah die...tapi aku ngan die belom ader rezki nak ader anak lagi..cume tu la..bagi aku rasional nyer...perkahwinan ni baru cecah 1 tahun...belom dikurniakan lagi rezki tu..cume bila aku duduk ngn golongan....golongan yang ader anak semua aku rase kecik aje diri aku ni...sedey gak..cube punyer cube takde ape2 pun...orang lain pun aku nengok besar aje...tapi takde masalah pun..aku kenape ek..kawan ader penah sebut haritu..kita ni tak tahu macamane hala tuju kita lagi..munkin ader kekurangan diri kita ni allah tu tanak bagi rezki ada anak ni..bila aku pikir camtu memang aku nampak aku ader kekurangan kot..tapi naluri aku cakap aku dah bersedia..tapi ape pun..bende ni kite tak boleh plan..so harap2 la ader rezki aku nanti..nak jadi ibu...nak ader baby yang happy...nak sentiasa dapat jaga baby aku baik..tapi sementara belom ader ni...aku komit la kepada keluarga hubby aku...mama aku and of course best fren aku....belom sampai masa kot...
heheh....kalau ader anak mesti best...boleh ajak jalan..boleh jaga die..yang penting boleh ajar die jadi anak yang berguna....macam2 la....
senang ke susah boleh belajar...harap2 ader la peluang ni.....
insyallah
note to myself: always believe that the imperfectness that u have doesn't means that other people are more better than you...so hopefully.....one day..i will become a mother.....

You Might Also Like

0 comments: