Tv Aku Rosak

Thursday, November 24, 2011 Baby Bee 2 Comments

Mukadimah yang menunjukkan perasaan aku.....tb aku rosak....dahla astro takde..tv pulak rosak..cuti pulak 3 hari...so kene mengadap lappy je la...malas nak nengok lappy je...keje da bertimbun2 aku dok ngadap pc...balik umah pun nak mengadap gak..pening arrr....nak menaip pun jari jemari lemau da..tapi sebab tb buat hal aku gagahkan jugak la...kat sini tengah hujan....tadi mase lalu kat tepi pantai..aku nak tutup mata je sepanjang perjalanan...En hubby kate biase la...dok sini mmg gitu..terus kuar ungkapan...."kalau ader anak nak bawak anak berenang tengah lautan" hahaha sian en hubby.....kami belum ader rezki setelah 3 tahun...sedey kadang2 tapi aku buat2 je la cam aku tough..tapi kat dalam dah mellow da...aku sebenarnye baru je dok nengok2 notes aku sebelum ni..nak nengok la tarikh yang sebenarnyer tak boleh pegi singapore...rasenyer macam da 1 tahun cukup kot..hahaha...ooo takde la lame nyer pun..nampak je cam dah lame..ok arr tuh...takpe la......skang ni aku pun da dpt pegi walau pun aku tak cube lagi...sebenarnyer aku nak menyedarkan diri sendiri..bahawa nothings comes easy in life...2 hari lepas aku ditimpa musibah..musibah yang buat aku ngan en hubby tak lena tido tak selera makan...walau pun dah setel tapi kami tetap tak tenteram sampai habis bulan disember ni...ya allah macam2 dugaan dah la bulan disember ni jugak bulan boleh kate merewang aku sibuk....macam2 jugak la aku buat....persiapan untuk diari 2012 n kalendar...dahtu aturkan 3 temuramah malaysia ari ini......maknanya aku kene pegi kl 3 kali pegi one utama tempat syurga membeli belah..sedangkan aku..ader ape hadoi takde ape..geram arr ...tensi la..tapi itu la...redho je la..allah nak uji makcik bee..pasni jgn dok boros membeli tak suda..simpan2 sikit time gini sape susah makcik bee gak yang kayap..huwargh...bulan ni bulan tensi

You Might Also Like

2 comments:

belle nikko said...

Buat la bsness kecil2 mcm bsnes borong ke aku bole bg ko komisen kalau ko tlg aku cri sykt printing trus dr kilang buat folder sijil tbk :-) kaunkan slalau ke kl nnti aku tnjuk cth bsnes ni bole utg nnti aku ajar kau cmne..

Baby Bee said...

folder sijil tabika..ko nak ke..aku ader je supplier kat sini..tapi mybe aku tak ceburkan diri kot ..kalo bende aku suke lain cite..ahaha anyway..tb aku da ok....so aku leh arr menengok tb semula..hahaahah tenks for the advice.....hehehe ...