Malam Media 2010----The Day Before

Monday, July 05, 2010 Baby Bee 0 Comments

Harini ...hari orang kate last day before esok majlis Makan Malam Media UMT..Perasaan aku..berdebar-debar...tak pasti lah majlis akan berjalan sempurna atau tak...tapi terus terang dari hati nurani....semenjak bulan june....keadaan aku makin parah..bukan pasal luka atau terluka...tetapi pasal lambakkan kerja yang menggunung tinggi...harini...kuat macamane aku di train kat citibank...hampir2 air mata aku keluar...ye la..harini macam2 bende kene buat..tambah pulak disuruh macam2..bukan tak suka..cume kepala lagi pikirkan malam media....tangan lagi sibuk buat bende lain..tapi ape2 pun harap2 lah besok hari yang sedikit mendung ni bertukar jadi cerah...aku sikit demi sikit memahami tugas ni perlu permerhatian 24 jam..tak penah aku kerja sampai balik pun aku pikir ape resolusi yang aku nak buat dengan masalah2 sekeliling ni..tapi alhamdullilah..da makin matang rupenyer...makin memahami kerjaya makin menyukai stress camni..ape2 pun...masih dalam perancangan kalau betul aku boleh kumpul duit...nak bercuti ke eropah..back packing aje..untuk keselesaan poket aku yang kurang tebal ni..cite2 tetap ada..pegi tak pegi lain cite..kene paham jugak keadaan situasi sekarang ni...aku ader tanggungjawab untuk famili aku n ain..and wlu pun tak dpt pergi kalau untuk famili..aku relakan....hidup pun makin senang..ain pun makin memahami..walau terengganu bukan kampung tercinta aku..tetapi aku makin sesuai ngan keadaan hidup kat sini......cepatlah dapat bercuti..akan aku bawa ole2 untuk staf pkk pergi langkawi nanti..insyallah...

You Might Also Like

0 comments: