Dapat Gaji....Habis Gaji

Wednesday, June 30, 2010 Baby Bee 0 Comments

Tiap2 bulan camni la...tak berbaki sikit pun gaji aku ni...hahah...kdg2 aku terpikir camne agaknyer jadik org kaya ek..tabur je duit..aku nak pegi vacation pun kene simpan setahun..dahtu tak dpt gak simpan....macam2 nak beli...padahal mata tu mata shopping..hahah tapi tiap2 kali aku nak beli ape2 mesti tak jadi...nak bayar yang ter tak sengaja utang pun tak lepas kadang..isk2...camne org ni simpan duit ntah..pandai betol la...aku ni belom pandai g nak manage duit..tak la kering tapi tiap2 bulan cukup2 je..takde lebey takde kurang....harini aku nak meng de stress kan diri..ye laa..semua event da dekat aku rase cam nak meletop je..tu nak ini nak..tapi biase la..tangungjawab besar datang ngan gaji yang besar gak..redho je eh..ahahahaa...bilo la aku nak dpt beli beg coach ni..bilo la aku dpt beli hp baru ni....lambat beno..suami aku pun cam wat tak tahu je ahahaha..ye la asik mintak2 kang kene tumbok kang ahahaha lebey2 plak

You Might Also Like

0 comments: