Menyelesaikan sesuatu yang tidak pernah terselesai

Wednesday, June 22, 2011 Baby Bee 0 Comments

Tadi pagi-pagi dengo berita cerita yang hampir 48% peminjam PTPTN da setelkan pembayaran..aku bukan tergolong dalam golongan tu..pasal aku besok baru nak pegi sane try setelkan melalui potongan kwsp...cara paling mudah...pasal aku nak bayo semua mane la boleh..so boleh bayar yang tertunggak la kan...at least boleh jugak bernapas..lepas bayar yang tertunggal die tak black list la name aku...hahahaha so lepas tu leh arr plan trip mane2...besok jugak la aku nak mendaftar....belajo secara halus..hahahaa semalam bile aku tanye bos..upm ke utm..bos kate amik upm la..pasal upm at least belaja tutor kat ganu..tak perlu la aku jauh2 sgt kan....sebenarnyer....kalo ikotkan hati..otak mungkin da tak boleh menerima sangat kot...da 4 tahun aku tinggalkan..tapi aku rindu time belaja..time aku tak perlu nak pkir..duit cukup atau tak....tapi sekarang ni kene pkir jugak..waktu makin lama makin dekat..skang ni keje pun semua org ader ijazah...kebanyakkan nyer la...bukan semua...jadi atas dasar tu aku wat keputusan nak sambung......lagipulak bidang yang dekat di hati..hahaha....satu mase nanti munkin perlu agaknye..tapi ape2 pun bukan untuk buat ape..untuk kepuasan diri..mase kengkawan sambung lepas diploma aku tak sambung pun..aku mengejar cite2..tolong mak bagi stabil idop..skang ni aku da ready..so hopefully elok la..lagipun aku pegi kl ni macam2 agenda nak bayor ptptpn...nak pegi daiso..aritu pegi daiso tak beli pun..so besok sampai kl je..nak beli kat daiso..hahah ok la..penat la sey nak menulis2 and nak bercerita....aku takde mood da..kepala da terpikir nak pegi kl..lagi2 pulak aku nak melawat sephora....uuuuuuuu best....

You Might Also Like

0 comments: