Weekends Yang Terkejot n Awe

Sunday, June 26, 2011 Baby Bee 0 Comments




Minggu lepas kamis aku da bercuti...alasanya tiba dah masa nak daftar belajar..so en hubby ngan den telah berjalan2 di Kl....sepatotnyer den amik la gambo kan..tapi macam tak teruja je..asal ntah..takde pun shot...padahal pegi macam2 tempat...munkin jugak da tau kualiti gambo yang tak bape cun tu..sekaligus aku pulak asik2 bershopping je....dari pegi ke times square awal2 pagi bekfest kat belakang kedai mamak..mengimbau kenangan betol la...kedai mamak tu la aku tiap2 hari makan dulu...pegi keje balik keje...lunch time...hahaha semua kedai mamak tu..yang terharunyer...mamak tu leh pulak ingat aku...teringat mase keje best denki..teringat mase keje ngan kak d...melepak pagi2..hisy..rindu pulak..hahaha....so lepastu masok pulak TS...da macam2 berubah...aku makin relaxs dtg sini..dulu sunyi je..skang ni relax pasal banyak kedai yang ade.....siap cuci gambo......siap pegi beli baju 2 3 pasang...sempat g nengok wayang sementara en hubby main boling....alih2 separoh jalan...en hubby kate tak best la tak sehat la..so kene la nengok wayang rush2.....nengok cite The green Lantern..okay la....hahaah alah..bukan kate perlu nengok..tapi da alang2 dtg..sepatotnyer pergi daftar dulu..tapi godaan shopping buat aku terlupa....hahaha so aku beli baju...ingat nak beli kasot tapi tak jadi..pasal malas....dahtu check in kat iris hotel..murah je hotel ni tapi lokasi bagus la..betol2 sebelah bb plaza..senang la aku nak berjalan....tu pun aku tinggalkan en hubby dalam bilik...misi membeli..so for the first day ni la tempat yang aku pegi....

Sephora...
Dari aritu kate nak pegi kan...yey pegi da..hari pertama ni...aku tak beli ape2 pun...aku just wat window shopping..duit ader dalam tangan da..tapi mase tu aku tak tau nak beli ape....yang da habis skang ni.....blusher.....foundation pun nak dekat2 habis...tapi rasenyer leh tahan la sebulan lagi kot....pencuci muke pun da habis( hajat di hati nak try mario badescu) tapi bile pegi..nengok rege ....300 hengget..humang aih...nanti la...den review balik nak ke tanak beli..tapi kesihatan da makin terok ni...jerawat kat bawah dagu pun ader..pelik nyer la..hahaha...so kne bertindak..maria badescu ni die ok..cume itu la costly...overal org kat situ peramah..cume aku malas la nak cakap sgt ngan SA ni pasal aku tanak terbeli..aku tak boleh dimakan pujok....so aku pun mule2 pusing2..aku suke burt bees banyak review yang bagos...die ader jual untuk skincare regime gak..ader lagi satu brand name boscia..mane satu bagos ni...padahal aku suke mekap..kenape ntah so mase kat sephora ni mmg rambang...so terus ke hari ke 2 la..sums up je..kang org kene bace lain pulak..so 2nd day sambil tunggu kak d sampai..aku pun pusing la sephora klcc...da kate tanak beli....tapi akhirnyer...aku beli jugak la pulak..SA sorang tu peramah jugak la...so bile die rekemen punyer rekemen aku terbeli la pulak..hadoi....ape la nasib kan..kate tanak beli alih2 terbeli pulak....so aku pun beli la..semua jenama sephora....org kate kalo takde nama jgn beli..dah itu je murah..murah pun mahal jugak la...n since takkan balik tganu tak beli ape2..aku beli arr....aku beli ....Sephora Make up remover water base RM 39.90.... Sephora Toner RM22.00 Sephora Primer RM69.90 pencil eye line in black and white both RM29.90 and 39.90 last2 semua sekali da jadi 220.00 baik aku beli je mario badescu..okay so kene bukak review lain kot..pasal ader macam2 bende aku nak cerita pasal sephora..jap g aku bukak ek....

DAiso one utama
mase pegi ngan kak d..duit takde...so kejenyer nengok je....lepas ain ajak ni....aku terus berusaha pegi jugak camne2 pun..aku habis RM55 inggit..itu pun stilll aku rase nak beli..nanti aku upload gambo ahaha kelaka betol....aku beli blusher..beli base make up....beli 2 kotak letak pen or make up..satu kat opis satu kat umah......lipgloss...and macam2 aku letak gambo je la.....

So this is the two places yang nak diceritakan..yang lain2 leh nengok gambo la..sepatotnyr ni thread pasal sambung studi..tapi memandangkan aku da tunggu dekat 2 jam kat upm tu..mood terus tak menentu...balik umah terus saket perot..hahaha ok laa chow ya all....aku nak bukak thread cite pasal things in sephora.....

image is credit from google yer...and satu tu blog yang aku follow...aku tak dan nak carik satu persatu seyh...

You Might Also Like

0 comments: