Body Shop Hauls

Sunday, December 09, 2012 Baby Bee 0 Comments

post signatureassalamualaikum. ni kali pertama aku type gune iphone je mmg da xde da laptop skng ni tp harini gak aku nak tulis review pasal takot lame2 da xingat yang paling sedeynye might oso be the last time sebabnye tuan blog nak jual hp nye sebab nak memberi laluAn utk hp baru ip5 bukan le aku ni kaki gajet tp baru je aku beli hp ni alih2 da keluar kat pasaran yg baru so ralit sangat2 so itu la plan nye aku pon tengah kumpol duit beli ipad mini kecik n sesuai la utk aku ni hihi ok so nak bagitau harini mula 7 sampai 9 dis BodyShop ade wat sale item Rm 28 so kalu korang ade bajet sile la pegi yek berbaloi2 tau aku pon da sambar beberape produk

sini aku senaraikan harga ori barang aku beli yek..... kome compare le

1) perfume Morrocan Rose Rm79.90
2) cucumber cleansing milk Rm 29.90 per bottle
3) vitamin e facial wash Rm 45.00
4) travel set body wash Rm 11.90 n Rm 9

so total semua sekali is Rm 202

and aku bayar cume Rm 84 je for all so jimat kan .... so enjoy la belom tentu ade sale macam ni lagi aku tamatkan entrry ni ngan gambo ek payah nak menaip pakai haipon ni nanti kalau da gune bole le review kan 


You Might Also Like

0 comments: