preggy journey

19 Weeks of preggies experience

Monday, January 13, 2014 Baby Bee 0 Comments

post signatureAssalamualaikum ....

Harini Isnin.. I am 19 weeks and 2 days of preggarific.. is there such a words? hahahahah ok lah ...takde pon haku la create kan....

This will be a short post sebab aku nak mengejar balik...tadi waktu rehat xde nyer aku nak cakap ape-ape ...sekarang ni baru nak sibuk2 kan....

Nanti penghujungnye aku include gambo eh..lets just talk about me being 19 weeks... so far..perot tu memang nampak ...tapi x bape nampak sebab aku basically da memang manusia roundness...x nampak polak kecuali kuat makan...perot ketat jalan jarak2...gitu lah.....

Simptom....

Sakit kepala ....susah jugak ni ..sebab lately aku susah nak tido ....tido kejap2 da terbangun..pukul 9.30 malam tido ...pukul 2 ...terbangun nak pegi toilet ...lepas tu tido...pukul 4 bangun pukul 5 bangun....bangun otomatik ....xpaham kenapa nak bangun pon aku tatau ..munkin ni simptom org mengandung ...as far as I know aku memang tak tahu ....org pertama kali macam2 tak tahu ko...and aku pon malas nak menanya ...mule2 dulu org suke nak jawab ....da lame2 xde kose la org nak jawab ..hamboih hahahahha ....

Baju ketat - skang ni baju ni memang aku jarang2 pakai ketat kecuali kat umah...tapi suar ...ya ampun segalam macam seluar semuanyer x muat...sayang betol suar takde sgt yang bergetah...so kurang getah means dah tak muat....

Makan - selera makan mintak maahap la ...x berubah ok ..... same je ...kalau rase berubah pon naik flight je kot..overalll ok je

Scan - baby is in okay conditions ...... dah scan last week....semua feature da ok kecuali belom detail scan..scan detail sepatutnyer 19 Jan tapi tunda ke 25 Feb la ek.... so tunggu..by that time dah 6 month....

Okay la en hubs da tunggu..lately we are so lovey dovey ...ngeh ngeh ngeh I guess now only he knows how important me being the bearer of his child..dulu kiterang bicker je ..but bicker manje2 ..bukan perang dunia ke 8 hokey...okay let just end with some picture of me being rounded...belom nampak sgt ....nanti2 nampak la...i rather not pakai baju ketat sebab malu hahahahah ....


Take care and Salam Maal Hijrah


You Might Also Like

0 comments: