Plus Size online Shopping

Monday, January 20, 2014 Baby Bee 0 Comments

post signatureAlih-alih kan...tibe2 sebab kalau asik update cik bebi je nanti bosan plak..life is always with so many things...so memandangkan aku rase cam aku xde keje je ni ..... aku pon bole la ber blog kejap...meh nak share tempat aku selalu survey baju .....baju online ni selalu aku beli kat facebook..tapi harini search punyer search jumpe lak satu website ni ..nampak macam murah je ...so meh la terjah yerk ...


http://gcfashiononline.com/


okey la kan..baju cantik macam ni ..nak carik saiz aku ..memang susah..so alhamdulillah la kalau ade jual...harga standard bagi aku ... RM 60 ke atas ..sebenarnyer .... kalau ikotkan murah da...sebab org plus size ni kain die lebey..nk beli baju murah sangat kang koyak2 pulak....

so baiknye ..... beli je lah kan ....

okey arr short je sebab aku saje je nak upload ...xde bende nak buat la kan ..bos xde hhahah ya ampun anak buah camni la ..kalo bos xde je ..lupe diri hahahha

okey la bai....

You Might Also Like

0 comments: