2 Hari lagi

Wednesday, February 10, 2010 Baby Bee 0 Comments

Sad to say...aku akan menamatkan perkhidmatan aku di Pejabat Daerah ni...minggu depan aku melangkah ke tempat kerja baru...macam2 perkpektif negatif aku dengar orang bercakap..tapi ape la aku boleh buat...aku buat keputusan berhenti pun bukan kerana aku suke2 nak berhenti..the truth is aku ader tanam niat nak tolong mak aku lebih lagi..aku tak mau die susah macam sekarang..aku tanak die risau..jadi ni la penyelesaian nyer...and aku tau ramai yang dok kate aku job hop sane sini tapi ni mmg rezki aku..aku pegi temuduga cam orang lain and aku lansung takde la mintak cable2 ni...the truth is aku mmg menyampah sgt orang dok kate dpt keje ni pakai orang dalam..isk2 ingat teruk sgt ke kite ni semua nak gune cable aje...tempat kerja baru...aku masih belum boleh fokus lagi..pasal pada aku...tempat kerja ni ...bende yang baru..yang belum aku alami sebelum ni..hopefully akan jadi lebih elok laa...hopefully

You Might Also Like

0 comments: