2nd Day challenge....

Wednesday, February 17, 2010 Baby Bee 0 Comments

Semalam aku tak dapat nak post hari pertama aku berkerja di UMT ni..tapi mmg cultural shock la...pasal tau2 arini hari kedua aku berkhidmat ni aku kene pegi KL...mmg tak di duga la..but Im up to it...ye laa aku pun tatau job aku camne agi...kebetulan bos aku cuti ..tapi yang best nyer aku tak kisah pun kene keje camni..cume takut ape2 yang aku kene buat ni aku tak boleh deliver..cume ye la baru lagi..jadi tak boleh laaa nak kate ape2 lagi kan.....so aku go with the flow....the bad news is gaji aku lambat masuk...so kene la kempiskan perut sket ..nak tunggu ujung bulan..yang best nyer semua orang support keje aku ni..ye la...bukan selalu dapat keje camni..cume aku rase keje ni lebeh kepada Pr...bila aku dapat tau aku dapat kerje ni..memang aku rase gerun sangat..teringat cerita2 lama antara aku ngan kawan2 aku..ye la dulu mase studi...kalau aku buat ape2 artikel malay aje mesti kawan2 jadikan bahan ketawa...mmg orang tatau tapi sebenarnye pasal org ketawa tu buat aku tak penah berkeyakinan nak menulis nak2 in malay...tapi da keje sini ni and dengan pengalaman yang ade..aku rase aku da okay..walau pun still fobia bende2 camni ....cume aku kene make sure yang aku tak boleh selalu not confident lah....

You Might Also Like

0 comments: