LAILA aka BEE di mata kawan-kawan......

Tuesday, February 02, 2010 Baby Bee 0 Comments

Semalam aku berkesempatan berbual dengan salah seorang kawan sekolahku....tak percaya dah lebih dari 10 tahun berkawan rupa2nya......terpanggil untuk aku luahkan..berbincang-bincang rupa- rupanya ini yang kawanku nampak dari diri aku...Of course takkan la aku nak menilai diri sendiri ....kawan aku kate aku ni jujur....die kate aku jenis jujur meluahkan perasaan .....maksudnya....kalau ada ape2 masalah atau ape2 pun aku akan kongsi bersama beliau atau pun kawan2 yang lain...sememangnya aku tak boleh menipu...memang aku pentingkan jujur...ye la kalau kawan aku pakai baju yang berlainan yang tak kene pada mata aku....tkn nak jugak bgtau cantik...tp aku rs jujur ni apply untuk perihal aku aje...kalu tak puas hati pun aku mesti akan meluah jugak pada sesiapa pun.....2 minggu lepas kawan aku lagi sorang pulak berkata2......aku senang mengeluh sekarang...munkin bg aku ini caranya ....sememang nye aku belom betah bergelar isteri...aku belom betah dengan keadaan sekeliling menyebabkn aku sentiase terhimpit dengan mcm2 perbndingan....dulu dan sekarang....yang paling best kwan aku kate aku memang suke menulis blog....betol...pandai die meneka...mmg aku emo , kuat mengeluh...dan jujur....die kt aku tak sesuai jadi tukng masak..pasl aku membingitkan..aku paham yang die maksudkn tu aku ni suke sgt bercakp....ahhaha tu mmg aku tk boleh buang la...mmg berckap tu hobi aku...tapi sekurng2 nya mulut aku tak bercakap bende yang tk betol sudah laaa....asal aku jujur sudah laaaaa......thanks kawan2 psl aku dpt tahu 1 lg ciri yng aku tk penah tau aku ada......lepas ni tatau la ape kawan2 nak tulis....hahah tapi bile terpandang mmg rs kelakar pun ader.....

You Might Also Like

0 comments: