Singapure......in the making

Monday, April 26, 2010 Baby Bee 0 Comments






















Hujung minggu ni..aku nak merapu ke singapura...dengan Kak Dahlia...macam2 da plan ni....sejak arini kepala aku tak tumpu da kepada kerja..wlu pun berlambak kerja sebenarnya..teringat nak pegi sgp aje....nasib la Nor ader nak teman kiterang pegi..aku berbekalkan baucer 50 dollar aku ngan sket duit poket nak bershopping tak ingat dunia..bukan ape..lame da tak beli barang2 untuk diri sendiri..wlu pun list tu tak panjang...tapi stilll aku nak beli gak..cam perfume...cam kasot flats...n bags..kalau tak boleh beli yang mahal..yang murah pun takpe..heheh...tak bermaksud nak pegi sgp ni nak kene beli yang mahal aje...ikot kemampuan laaa...yang paling best..lame sangat2 tak lepak same kak D..ni la mase yang sesuai..mesti banyak gosip2 nak dicerita kan...ye la lame tak junmpe.....lagipun banyak bende nak update nih..hahaha....aku biase aje..cume lately kepala ni serabut skit..dengan keaddan famili jadi mase ni la nak relax..n balik umah mama...macamane pun jauh aku pegi..mama aku yang paling baik....tak jumpe da mak cam die..sebab tu wlu macamane pun..salute la mama...teringin nak pegi berjalan same die ke sgp.....cousin aku da dpt anak perempuan da...next time la..skang ni die kalao nak beli ape2 bajet die sebulan boleh plan 1 event je..lain2 mase kene bayar utang..tapi takpe la..boleh bayar semua utang baru la lega kan..so tu je la...nak aku coret kalini...pasal... minggu depan aku letak gambo pulak yerk..so stay tune arr...

You Might Also Like

0 comments: