Hari ni Dan Baju Dam

Tuesday, June 15, 2010 Baby Bee 0 Comments

Da lame da baju ni jahit..baju ni baju koprat ofis aku..cantik la..material cam sutera tapi harga 21 inggit je..harini function yang boleh tahan besar....menteri dtang..seronok gak..cume crowded la tempat tu menyebabkan ...ader masa-masanya aku berdiri aje..tapi takpe la...at least aku still leh entertain press..satu bende yang aku suke keje ni...aku suke bergaul and keje ni sesuai la..the down thing is...kalau bukan mistake kte pun kite jugak kene..pasal kite ni kira cam pegawai...yang buat aku nak meluahkan isi hati ni...takot kejap lagi aku kene bambu..ader la alasan untuk aku cakap mmg aku nak buat camne kalao bende da jadi...aku da dapat merasakan aura2 bahang yang kejap g aku kene mara..cume aku buat selambe la..kalo rase tensen...kejap g nangis..kalo aku tak kene ....alhamdulilah la..hahaha..overall tengahari ni..melodramatik...munkin aku da buat yang terbaik..tapi terbaik ni tak cukup lagi untuk aku.....menyampahhhhh...

You Might Also Like

0 comments: