Selesai Sudah......trip yang short but sweets

Saturday, July 16, 2011 Baby Bee 0 Comments





Hari Khamis tu.....mmg aku tak plan pun nak pegi kl...tapi nak setelkan pembayaran untuk opis pegi Bandung Jakarta...malangnyer aku tak pegi pun....aku da di blok oleh PTPTN....tapi aku tak salahkan sesape...mmg salah aku pun ...hahaha...tapi takpe la..nanti ader punyer rezki nak pegi tu...so hari kamis tu....sampai kl pun da malam...terus singgah pavilion...masuk Sephora..beli pencuci foam wash.... RM 39.90....sebenarnyer da beli makeup remover ngan toner dulu...tapi sejak pakai memang elok la...muke makin kurang jerawat...so rasenyer leh la keep up.....lagipun pencuci kat umah semua dah habis...sempat gak aku beli body spray kecik bau vanilla...untuk letak dalam beg tangan kan.....so lepas tu terus pegi nengok Harry Porter movie......rezkikan...dtg2 rupenyer ....mase ni hari pertama HP....so aku untung la...wlupun duduk agak depan tapi ok la........aku memang dari dulu pengikut cite HP n rasenyer sebelom masuk wayang...ader dah rase sedey pasal ni la kali terakhir nak nengok cite ni..pasni takde da sambungan..takde da nak nengok naga pelik2.....magik pelik2....ye la..kalo ikotkan HP ni mula2 mase aku skolah menengah..die membesar same2 ngan aku..hhaha...kalo lepas ni org komen2 tak best ke ape..aku nak ignore ke...sebab aku sgt2 sygkan cite HP ni......balik umah kak d...bebual2 then pukul 2pagi baru tido.....hahaha besok pagi..bekfest ngan kak d kat subways....then uruskan pasal PTPTN....akhirnyer...semuanya selesai...mase pegi ni aku setelkan surat menyurat untuk potong epf.....dahtu aku bayo RM90 untuk agreement semula....dahtu aku da isi borang surat permohon....nak bayo banyak jugak la.....tapi itu la...lepas ni kene konsisten bayar..tak boleh main2 dah.....sebab ni mase depan ni.....wlupun aku tengah sambung studi(smbung tapi lansung tak nengok pun assignment yang kene buat) berat betol ar...hahahahaa....so kalo tak ape2 masalah.....lamenyer nak setel sebelom boleh tau blacklist tu uplift

dapat surat kate baki pinjaman baper = 2 hingga 3 minggu
dapat balik perjanjian ptptn = 5 hari
pegi epf setelkan pembayaran = 1 hari
epf buat pembayaran = 2 minggu
buat standing instruction bayar tiap2 bulan =1 hari
fax ke ptptn = 1 hari
ptptn uruskan uplift ban = 1 minggu

so total kalo kite kira maximum kalau aku rajin.....lepas raya ok la boleh setel....so perancangannyer lepas raya leh la plan nak pegi singapore ke...bandung ke...macam2 sgt kak d tu plan..aku ok je..bergantung kepada duit yang ade...tapi janji da ngan mama..tahun ni ader duit insyallah bandung...hahahaha
ok la..tak boleh da nak cakap..sebab aku penat da asik pegi kl balik ganu...macam rase dekat je..tapi sebenarnyer jauh...minggu depan pegi kl lagi..jiwa kacau betol...

You Might Also Like

0 comments: