3 Petang berSama-sama KPT dan Poli-IPTA

Tuesday, July 26, 2011 Baby Bee 0 Comments

Mase menaip ni.....aku tengah mendengar persembahan-persembahan kengkawan yang same2 membincangkan topik same...hahahaa cara terbaik menarik minat media untuk dtg ke program kita.....so dah 3 hari da berkampung...nasib baik la kat kampung sendiri takde la rase bosan pun....kalau rase tak boleh nak handle...aku pun pegi lepak la..kenduri kawen...sepatotnyer pegi la kenduri akak man...tapi malang tak berbau.....kaki terseliuh.....so sepanjang minggu balik kampung ni terencot2 la kaki aku..hahahaha...nak buat camne kan...so tak la best mane pasal ye laaa kite nak lepak kan n of coz ajak member2 jalan2...tu pun this time aku tak dpt lepak ngan kawan2 citi aku..kawan2 teknik aku..yang tinggal kawan SETA...sempat jugak p kenduri umah norly time saket2 kaki tuh......ahahaha kelaka la sey....liza siap nak pimpin tangan takot terjatoh.......n lin belanje makan korea steeam boat..sedap la..kalo balik mesti suke lepak sini....sempat jugak sebelum lepak tu kat kl...dapat la aku membeli salah satu wish list aku..so alhamdulillah ader jugak pujaan hati yang da dapat beli..hehehe..overal memang puas hati la balik kalini..memandangkan da nak puasa so aku kurang sikit jalan la...lepak ngan mama je..nak jalan konon..kaki da terkembung cam ikan buntal....


fyi: kaki tak surut bengkak g...nampak je aku ni keras tapi bile saket cam baby asik nangis je ...hahaha kui kui kui......

You Might Also Like

0 comments: