Perfume - Body Mist

Sunday, January 13, 2013 Baby Bee 0 Comments

post signatureSalam...selamat berhujung minggu...as usual aku keje and since takde bende nak buat...sebenarnyer ader tapi aku malas nak buat..besok2 la kot agaknyer...aku nak bercerita tentang perfume kegemaran aku..ye la bole jadi panduan kepada sape2 yang suke bende yang same ngan aku.... sebelom tu bio aku bagitau dulu bau ape aku suke..aku suke bau fruity..juicy..lagi berbuah lagi aku suke.......tp lately bile aku beli secara ansuran 1 perfume ni aku suke jugak..kepelikkan betol la...cume sayang aku suke bende yang long lasting so perfume ni tak berapa lasting...so here we goes.. aku takde perfume banyak2 pon..habis 1 perfume baru beli 1 perfume lagi..and lately disebabkan kekangan duit beli perfume bandung je hahahah ...okey here is the list....


DKNY APPLE BE DELICIOUS

Aku suke betul perfume ni..tapi bile org preggy ke org tak suke perfume...die mesti kate kuatnye bau perfume ni..lame kelamaan bau die da tak tahan aku..sebab nyer kuat lagipon da ramai menciplak..skang ni bau perfume silky girl pon mcm perfume ni..avon pon ader bau gini..so aku da x suke da..tpi aku pakai berbotol2 la perfume ni....banyak kali beli and sentiasa terjebak untuk membeli....hihi...

harga nengok la korang beli saiz ape..tapi bermula dengan RM 150 rasenyer bab2 harga ni aku da lupe sebab da lame x beli

Die takde EDT die ader EDP je .....so bau die memang tahan lame...pakai lepas tu basoh baju tetap ader ek bau die ...hahahaha gitu la..... 


MARC JACOB OH LOLA (RM 240 ++)

Aku tatau la apesal aku beli perfume ni...pada aku dulu mase aku pakai MJ Daisy aku tau da MJ ni memang bau die ok tapi tak tahan lame.....tapi skang ni ....same je ......aku beli gak sebab bos bagi advance dulu..bole tahan bau die..tpi tak long lasting...aku prefer seme yang long lasting sebab keje kadang kat dalam econ and kadang2 kat luar econ..tu semua kene pikir tu..kang berbau2 susah jugak kan....so this is what I bought last time..suke ke tak suke ...aku pakai jugak la 1 botol 50ml hahahah 

GUCCI GUILTY EDP (RM 271) 50 ML

Mula2 aku tak suke bau keras2...tapi bile ader akak opis offer buat installment plan..aku sambor je la..sebab  diri sendiri pon belom ader perfume time tu...and tak rugi memang bau die sedap..cume satu je kurangnyer...sebab die x long lasting..aku memang tak bole kalau x long lasting..takkan nak spray je manjang...habis la perfume kan....tapi antara yang terbaik la perfume ni..aku suke bau musky die...itu la dulu x suke skang ni jadi mcm ape2 bau musky is far more better...okey..so kalo korang suke bole le beli kan..berbaloi......

Mase bulan lepas aku pusing2 cari perfume..pakkal je time kat airport tu aku berkira2 nak beli ke tak nak beli ke tak..kalo tak aku da sambar da 271 50ml plus lotion..konon2 nak nengok ader x murah lagi..bukan murah...mahal lagi manyak laa hahahaha ..... kalau berduit aku nak beli g ..tpi tanak pakai selalu..pakai kadang2 je hahaha 

 VICTOREA SECRET
Of course semua orang suke ...aku suke VS Amber Romance x silap aku name die ....lepas tu aku suke PINK...aku banyak sgt beli mist PINK skang ni menunggu kalau2 la nanti ader org bukak ape2 untuk pink..ok laa..da malas nak ber blog..hisy..sokmo lari mood ...ape la nak jadik ni..sebab nak balik..sile tatapkan blog lain kali yerk..hihihi


Take care..boring sunday when you are working..hihi



You Might Also Like

0 comments: