VCO CATALYST

Thursday, January 10, 2013 Baby Bee 0 Comments

post signatureSalam..hihi..teruja nak bagitau..and aku tak jual pon produk ni.....aku cume nak buat review sahaja sebab ni mcm beauty skin regiment ...... this is my 2nd bottle..bole ke? alaa bole le sebab nyer dua botol ni pon nampak kesan..tp kalau berenti cam aku aritu memang kesan die kureng la sebab die mcm suplement kan...lagipon selalu paling2 pon 1 minggu sekali aku tonyoh vco ni kat muke ...kalau x tonyoh lambat la sikit nak kering jerawat.....

VCO- RM 39.90 ....harga semua harga ni...jarang la pulak aku nampak org kate harga die murah daripada ni....

Kapsul mcm ubat EPO tu soft capsul...kalau consume tu nanti die cair je..makan 2 biji sekaligus paling senang...petua die kene minum air banyak...

MASALAH MUKE AKU
- minyak sekarong
- jerawat hitam2
- merah-merah alergik
-cepat sgt keluar jerawat tpi bile nak baik bekas tu mcm tanak ilang walaupon aku pakai regimen yang konsisten

Munkin aku tak makan ubat-ubat dalaman..sebabnyer aku malas makan ubat..ubat demam nak baik pon payah...lagi la ubat lain..so last2 aku balik semula kat vco ni...dulu aku makan da sebotol...lepas tu bulan ke 2 takde duit tak beli la pulak...

Sepanjang aku pakai VCO ni...macam-macam la ketara yang aku nampak

1) Tumit kaki aku selalu merekah...sejak makan ubat ni...xde da merekah tumit kaki tuh....makin lama makin ok sampai la xda lansung...tapi kalau berenti makan..tumit tu ader la semula ....gitu...... so die pon suplement takde mendatangkan bahaya...cume ader certain2 orang je ....macam alergik tpi aku rase aku nyer side effect cume pening kepala je...pening ni da relevant ngan aku so aku tido je kalo pening tu.....

2) Bekas jerawat yang berbulan2 tak ilang da makin pudar.....baru 2 kali aku tepek minyak VCO ni..lately bile menginjak umo 30an ni kulit tak macam dulu..dulu ader gak jerawat tpi kejap je ilang..ni da macam besar2 n takde mate..paling susah la kalau takde mate ni ...mcmane ko nak buang kan....VCO ni bagus....cucuk je kuar minyak tu ko tepek2 je kat muke...bau die macam kite sangai kelapa nak buat kerisik..hshhahaha incase  tatau gak...pg amik kelaka bakar la hahahaha......okey

3) Pembuangan yang lebih terator....aku memang membuang tiap2 hari....tpi lately ni susah la..ape ntah kurang air ke ape kebende ke...tpi nasib la kan .....alih2 bole lak membuang...hahaha and lancor... (heck ape kehal cite pasal pembuangan) korang paham2 la..sebenornyer sebab tu bagus kite minum air masak ni sebab kite senang kan usus kite....tp kalau malas minum air..telan le vco ni..tapi tetap kene minum air jugak..so kesimpulan die..same je ok hahahahah ....

4) efek lain2 belom aku nampak so ini aje la....berbaloi tak beli..kalau berduit ape salah nyer..aku kadang2 ader duit kadang2 habis duit tu sebab beli tak ikot mase...tpi takat ni result die memuaskan..bukan nak kulit halus mulus tapi nak jaga je...itu la

Ape2 pon pesan aku dalaman da makan...luaran jangan abaikan..jgn expect enkorang bole jadik cantik gitu je....kalau sekalipon korang selalu update instagram ke facebook gune kamera tipu2...tpi nanti depan mate org tau gak mcm2 ..baik la korang memang ok walau pon tak edit gambo...yang penting sekali jgn gune pencuci je yerk..sebab muke kite ni kalu tepek bedak lame2 pori pon besar so paling-paling penting pon....kene cleanse------tones and moisturise..tak perlu mahal pon ..semua bende same kecuali kalau kite alergik...ok salam adios hohoh



You Might Also Like

0 comments: