Survival Laut and Kenyir

Wednesday, August 04, 2010 Baby Bee 0 Comments


Sebenarnyer....da dekat seminggu da..tapi memandangkan aku mmg tak mase nak update..harini la baru terase sempat nak update..lately bulan june and julai mmg sangat2 sibuk la....aktiviti penuh sangat..mase nak rehat pun takde.....tapi menyeronokkan..so aku bercerita pasal kenyir dulu la..kenyir....sangat2 penat.....pasal dalam sejarah hidup aku 4 kali 5 kali pegi balik kenyir setelkan program..da setel program..ader jugak komen2 yang ntah ape2...kadang2 aku tak paham la kedudukan aku ni..tapi ape org suruh buat aje larh...nak kate ape lagi....personally aku rase seronok..duduk kat kenyir lake and spa resort and buat segala macam aktiviti tu..tapi yang tak sedap nyer..alih2 tak kene plak..soh duk house boat pulak...memula tamo kabo gitu..tak tahu agaknyer aku ni pun bukan buat atas tindakan sendiri..tapi ape2 pun ..lantak la..pasal da jadik....Petang Island Resort...cantik..sungai Leban ..menarik....aku puas hati la..wlu pun turun je boat badan beransur2 pening tu..tapi bagi aku kepuasan tu bile keje tu ok..walau pun ader la org merungut2..kesimpulannyer...mane ader event yang perfect sgt..kalo nak perfect...ko buat la..cakap je buleh...tapi buat tatau gak..tapi malas la nak detail2 pasal balik ni jadi saket hati pulak...
Sambung pulak pegi ke Survival Laut..ni la yang paling best..pasal aku....tak perlu bertugas pun..wlu pun stamina tak macam dulu alhamdulilah semuanya aku buat...nak2 snokelling....terjun air..bende yang aku takot sgt..mengigil2 ni semua jadi..so ape2 pun terima kasih la kepada pejabat naib canselor pasal anjurkan satu aktiviti yang memang betol2 buat aku and kawan2 ni puas hati...so untuk puaskan ati lagi..aku berhajat nak tulis artikel sebagai orang kate menyambut saranan bos aku yang dok kate aku tak buat banyak artikel...so keje aku sebenonye..pen pegawai penerangan cum reporter....dok kabo alih2 ader pulak istilah camtu..so terima aje la..malas bercangkerama..pasal hati da tawar...see u soon la babes2..harini ader perkara2 yang buat aku saket hati..tapi aku malas nak elaborate..biorkan aje laaaa...

You Might Also Like

0 comments: