Selamat Hari Ibu Mama....

Sunday, May 08, 2011 Baby Bee 0 Comments


Dedicated to my beloved mama....dua tiga hari ni...dalam2 aku tanak keje..konon sebab penat...aku pegi keje gak...pasal kene jadi urusetia SUKANUN..kat opis ni ...mata dok melilau2 nengok2 ader tak jambu2 yang menarik kan..tapi sayangnyer takde pulak aku nampak jambu...munkin jambu menyelinap kot..sibuk wat latihan..hahaha....okey la da tersimpang ni...sebenarnyer aku nak mengucapkan selamat hari ibu untuk mama...ye la mama...jarang2 aku dapat luah ni...selalu aku banyak senyap je...kalau nak bagitau aku sayang pun aku malu..munkin sejak dari kecik..mama tak ajor aku cakap sayang secare terdedah kot..hahahaha...tapi aku mmg tak biase..kalo dulu ader abah..gurau aku ngan abah punj gurau cara brutal..hahaha pelik ke aku..sebenarnyer kite ni bukan same didikan..ader org cium sane sini pipi..tapi tak jadi ape pun..atas kite la..bagi aku yang penting dalam hati aku tau aku sayang mama n abah aku sangat...bagi aku skarang ni...hidup tu untuk mama aje..bukan untuk org lain...and mama da banyak berkorban untuk aku....mase belaja dulu...walau la susah nak sambung setiap semester..tapi mama still kept going on..wlau pun kadang2 aku rase over bearing....mama aku selalu sgt risau..pegi kl risau..pegi sane risau...munkin mase kecik2 ktie paham la kenape mama aku risau..tapi da 28 tahun ni..rase pening lalat gak kalo mak aku risau je..hahaha tapi takpe la..mungkin mama mmg camtu..tapi ape2 pun aku tetap sayang mama aku..bergado la macamane pun..aku tetap kate mama aku the best..dari dulu walaupun kadang2 aku buat silly stupid mistake but you are always there for me..mama yang selalu bagi pendapat ...hahaah so this is dedicated to you ma..kalo aku ader duit besar...aku belikan umah..belikan kete..bagi mak aku senang..tapi sebab takde..yang aku ader cume bagi sikit duit kat mama...balik kampung and make her happy..jgn risau ma..ill make sure that one day ill fulfill my dreams of giving everything to you....ma..its hard for me to say i love you so much...but u know it..ur the only one is this world that I love most...happy mothers da ma....

You Might Also Like

0 comments: