Sephora....Malaysia

Monday, May 16, 2011 Baby Bee 3 Comments


Lame da aku menunggu ...bukan sebab aku nak menghabiskan duit..walaupun belom pegi..tapi aku rase macam2 brand yang die ader sebenarnye mmg belom ader g kat mesia..t.ak sabarnyer aku nak membeli....ok..so malas nak cite lebey panjang..enjoy the gambo..kepala pun da sesak dok mendonggak wat fail meja..hahaha
kenape gambo brush je..sebab aku tengah mengila nak carik brush..stippling brush....dahtu blusher and kabuki brushh...huhu tak sabar2....

You Might Also Like

3 comments:

syazzwanie said...

salam sis . nak tanye, stippling brush kat sephora harge die berape ea? nak compare harge dgn e.l.f punye .

Baby Bee said...

hye dear....ader dua jenis..kalau yang murah tuh harga die 79 n kalau mahal tak silap 119 kot..tak bape ingat....rasenyer elf lagi jauh2 murah dari sephora....tapi sephora barang okey2 la...ape kate u pegi sane n survey macam2 ader..happy shopping yerk....

syazzwanie said...

ouchhhhh . betul mencekik darah tu .hehee . e.l.f punye baru Rm 22 . hehe . thank you ea sis . ^_^