MY Mid Year Test

Tuesday, August 16, 2011 Baby Bee 0 Comments




Berehat sebentar dari hiruk pikuk kerje....cett..ye takk...dari tadi dok tenung FB je..haha (sori boh) hahaha....ok so last week I was in kl....alih2 cakap omputih lak..hahaha....so pegi kl ni sebenornyer nak amik mid year test exam (which Sucks bad time...) akuuuu sebenorrrnyaaaa silapppp amik test...patot amik kat sini..tapi ntah la macamane2 telinga tu teruja sgt kalau dengor perkataan kl...so melangkah la aku pegi kl..memandangkan bajet pun tak bape nak ader..tumpang tido umah kak ti dahtu pegi exam naik teksi ( kate takde duit) tapi macamane tak naik teksi tempat exam takde lrt..huwarrgghhh......mase aku bitau aku tersilap pun da kene mara dah dek org belajar tu..sepatotnyer orang ni tayah la suke2 cakap kalau aku tersilap ader la simpati sikit..jangan laaa suke2 hati je mara2 aku...dahla aku rase down pasal takde masa nak studi tambah pulak la aku rase down pasal org mara aku....tapi takpe la..harini anda berkasar ngan saya esok lusa anda pulak yang kene kasari..hahaha redho aje la.duit tu sebeno ader la sikit2...itu pun makan buka kat umah je hahaha...aku sebenarnyer studi last minit je semua paper...memang la markah cume 20% je tapi kalau nak A persen sikit tu pun penting kan...so aku tawakal aje la..out of 4 paper exam ni....aku rase konfiden 2 paper je..yang dua tu maybe dapat teruk kot..tapi ape2 pun mmg pegi minggu lepas meng stress kan aku....dah la duit cipot....keingginan tak tercapai...exam tak bersedia....sejak belajar ni..aku cam rase tak konfiden je...semua assigment suruh buat aku buat last minit.....harini nak anto...2 hari sebelom baru buat....takde masenyer la nak belajar..buku pun kalau balik umah tak bukak pun..mane ader mase sgt kan.....aku nak masak g..kemas umah g..lipat baju g...hahaha nengok tv g....kene la de stress takkan nak pikir keje je...ntah ape2....tapi sempat la juga kalini pegi kl pegi jalan2 kat area Pavilion..my favourite places .....skang ni Pavi ader bukak Tokyo Street ke Japan Street..so macam2 leh beli..even kopok masin kacang soya itam yang aku tak jumpe da bertahun2 pun ader jual..so ok la..aku singgah pegi Daiso skali..so uploaded picture..and muke aku time 5 hours tunggu exam seterusnyer..overall tak bape best la..tapi takpe la..this weekend kalu masuk bonus kene pegi face to face pulak..so pegi kl lagi hahaha...best2...so Ive uploaded some picca as usual....tunggu next trip lak..pasal kak d kate nak iftar kat double tree atau BTs ..and saturday iftar pulak ngan BFF cik neng...so buleh la merewang kat jalan tar..tak sabar nak camwhore...

You Might Also Like

0 comments: