-----SELAMAT HARI RAYA-------

Wednesday, August 24, 2011 Baby Bee 0 Comments


Assalamualaikum...memandangkan harini aku dah mula nak bercuti da...so rasenyer maybe kat umah tak bape la update blog ni..so dengan ingatan tulus aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua yang telah di add dalam FB and blog and sape2 la yang boleh bace thread ni...Mohon Maaf Zahir Batin kalau tersilap cakap and terpikir yang bukan2...biasa la manusia mane la ader yang perfecto ...so mase ni la nak mengucapkan yang kite ni tersilap..tapi jgn laa kalau da habis bulan ramadhan mula lagi perang dunia ke 8 ahaha..Untuk diri sendiri aku doakan bio makin tabah...tabah mendengar komen org berbaur kecewa macam la die yang nak memberanakkan anak untuk aku....semoga tenang mendengar komen orang tiap2 kali aku lalu depan dorang tak habis2 kate "besarnya die" ketahuilah hari raya ni aku maafkan..tapi lain kali kalo korang cakap gitu...jgn suke2 kutuk org sebab kite pun tak tau kita camne..kalo dapat anak ke...bini ke suami yang besar macamane...itu la manusia..bulan puasa pun same mengata tak bertempat...aku jugak kalo dalam mase2 berpuasa ni ader terherdik terkasar ampunkan la..mane tak nyer kadang bila da lapar hilang segala rasional dan tertinggi sedikit suara....so raya di kampung terchinta bersama mama tercinta..hendak menjenguk pusara abah tersayang....n of coz merayakan dengan kawan2 yang aku rindu..sekali lagi ampun maaf dipinta jika tersilap bahasa..hehe.....Selamat Hari Raya yerk...dalam kepala da teringat Mee Rebus Haji Wahid, Kacang Pool, Mee siam Simgapore, Nasi Beriyani mama, Lemang ketupat dan macam2 lagi la....time2 ni kecur sgt teringat masakan kampung tercinta ..huhuhu...

You Might Also Like

0 comments: