Hari PertaMa

Monday, September 05, 2011 Baby Bee 0 Comments




Assalamualaikum.......Selamat Hari Raya semua....musti ramai yang dah mula naik keje cam den harini...hehehe....takpe la kan....takkan nak cuti forever..sapo nak bagi makan kang....okay so arini aku nak bercerita sikit la...as usual..kepada sapa yang selalu bukak you tube tu tau la...aku mmg suke la cari bende2 baru nak cube...and yang paling aku selalu nampak kat you tube ni makeup gurus ni selalu gune blusher NARS.....brand us......so sebenarnyer rasenyee brand ni da lame da ader cume kat Mesia ni tak tembus lagi pasaran....so aku pun dah membeli....RM92 inggit exclude postage...harga ni pun kalo kat us tu $27 la..campo costing dan sebagainya aku rasa worth it..so kat sini aku upload satu picca aku pakai blusher ni..sanggup aku tak beli blusher lain sebab tau da nak tunggu blusher NARS sampai....weee.....alhamdulillah bile da jumpe tempat nak beli produk US dengan harga berpatutan...aku suke try bende yang aku tak penah try g...memang la agak mahal..tapi kalau cantik ape salahnyer...pencuci muke pun da habis..hengat nak try pakai Kiehl's lak..tak mahal pun RM85 untuk 150ml...berbaloi kan....sebenarnyer Sephora Foam Fach Wash pun da ok ...tapi org asik cakap kehebatan Kiehl's ni...opps..lupe nak bitau...aritu balik jb aku da nampak brush Eco Tools...aku nak cube gak harga 1 set bape brush ntah RM90...nanti nak pegi beli la...hahaha..isk2....


P/s: dalam aku menyibuk pasal barang mekap ni..tak sedor .....lagi 7 hari den da berusia 28 tahun..hehehe

You Might Also Like

0 comments: