Perjalanan Sayerk dan En Hubby

Friday, September 09, 2011 Baby Bee 0 Comments






Alih2 saya tersentuh arini nak bercerita tentang En Hubby...tak pastila nanti en hubby bace ke tak...pasal selalunyer ape2 saya coret kat dalam blog ni memang tak jadi perhatian die...tapi takpe laa...saya suke bercerita...pasal harini saya bahagia sangat...hahaha..Saya kenal En Hubby masa saya keje part time carik duit lebih kat Terengganu...mase tu sem 4 rasenyer...lepas abah meninggal sedikit mencabar untuk saya...tapi nak buat ape.....itu la dugaan Allah....so mase kenal ni pun...saya bekerja bersama abg Shahrom wakil TV3 Tganu mase tu...so mase tu since aku pun ader on and off boyfie kat Kontan...sekadar berkawan je..aku anggap die cam abang..die baik...selalu kol aku.....lepas balik sambung studi aku pulak clash ngan boyfie..kapel la ngan die....kadang2 aku selalu terpikir....kenape die nak aku kan...kalo nengok die...jawoh nyer la ngan aku.....aku si bulat ...die pulak si kecik...hahhaa..itu la kalau da jodoh kan...akhir nyer ke jinjang pelamin...mula2 kami ader masalah......aku tak dapat kerja ngan gaji yang setimpal kat sini....aku sentiasa rase sedey pasal jauh dengan mama..aku sentiasa rase dibuli n ditindas...skang ni...lepas da 2 tahun 6 bulan kawen...aku bahagia...en hubby sabo je ngan kerenah aku....sabo je ngan ape2 aku usik die..and yang paling best makin lame makin die paham aku..dulu tak penah pun ajak aku kuar ke ape..skang ni jumaat kaloa ader umah.....musti ajak kuar...belanje makan...n tak gune dah duit aku...hahahhaha...yang paling penting...walaupun kiterang selalu bergado2....dalam keadaan manje la lagi..en hubby dan aku sentiasa cari cara kasik rumahtangga ni stabil..die pun cukup sabar ngan aku pasal aku belom bagi zuriat kat die...so kalau banding ngan boyfie aku...memang la allah tu bagi aku joPublish Postdoh yang sesuai dengan aku....time kasih en hubby...disebabkan harijadi aku nak dekat....aku tau en hubby nak belikan hadiah yang terbaik untuk bini die ni..tapi disebabkan yang aku mintak ni terlalu mahal...hahaha of coz en hubby pening kepala nak beli...tapi takpe la.....aku tak kisah.....nanti time ader duit buleh leeee die belikan kan...yang penting harijadi nanti..en huby ngan aku pegi sambut kat mane2 tempat aku nak and buat aku happy....hurm....entah kenape bile nak tibe saat jadi 28 tahun ni aku rase sebak..hahahaha...... okeyla dari membebel aku baik upload gambo yerk..sebab pasni lagi satu notes aku nak tulis pulak....sejak dua menjak ni macam2 pulak nak dikisahkan...huhu...we had a blissfull friday today...pegi makan kat kedai taj n leaf and beli baju kebaya hitam...weeee....beraya sakan mak bee taun ni ehehe...untuk mengimbau kenangan2 lama..aku pertontonkan gambo kawen kami yang simple haritu..hehee

You Might Also Like

0 comments: