Kisah Kisah di Hari Jadik Saye...

Wednesday, September 14, 2011 Baby Bee 0 Comments






Alhamdulillah..sekali lagi Allah tu panjang kan umur......2 hari lepas....den sudah menginjak ke umur 28 tahun...huhu...mase umur macamni..rasenyer aku syg sgt nak lepaskan status 27 ke 28 hahahaha...tapi ye la..takkan da tua tak sedor ke diri orang kate.....awal2 pagi aku da makan kek bersama En Hubby...ye la name pun harijadik kan..en hubby belikan kek doremon spedermen...tak sangka dalam umor gini pun dapat jugak kek kartun..en hubby bagi alasan sebab aku kalau nengok kartun selalu abaikan die..seolah2 macam bukan bee lagi da...kusyuk...hakikatnye..memang aku pengemar kartun..buat aku release tensi...tahun ni..harijadik tak disambut dengan meriah pun...hanya kek sebijik...sebabnya....maybe awal october nak balik jb menyambut dengan kawan2 rapat kat jb..itu yang lagi afdal...hehe jadi dengan termengah-mengah membawak sebijik kek...aku kongsikan kek dekat opis..alhamdulillah bile tibe waktu balik kek pun habis...En Bos la paling suke makan kek...sepotong demi sepotong...petang balik keje aku pegi sambut ngan en hubby di old town coffee house..tempat kegemaran aku....lepas tu merewang pegi Giant melalak di pusat karok....

Masa kat sini la..musibah berlaku..aku kuar pusat karok..lupe nak amik purse...dalam purse ader ic ader kad bank and ader duit RM 250 nak bayo utang diners club...jadi tertunda la pembayaran...sedey betol..tapi aku tak menitik air mata pun..hentah kenape..munkin aku malas da nak menangis agaknyer kot hahaha...ader ke manusia malas nak menangis..munkin jugak aku rase tensi kalu menangis agaknyer....so en hubby mara jugak la...tapi apekan daya..aku nak buat camne...dah terhilang......sangat2 down..sampai besok sampai arini mase aku tulis ni pun ..aku still lagi down..yang aku sayangkan ic...gambar arwah abah and duit..bukan nyer aku org kaya yang sikit pun tak pandang duit tu..tapi seperti mama kate...ni terjadi ader la sebab nyer kene muhasabah diri sendiri....munkin pasal aku asik bertunda2 nak bayo macam2 sampai terlupa kewajipan diri sendiri..jadi azam pertama nak bayar sikit2 utang yang ader.....


p/s: azam umur tua ni..nak jadi manusia yang baik hati.....kuat iman and selalu ingat kat Allah...nak usaha untuk jadi yang terbaik..dan still menunggu hadiah dari en Hubby hehehehe


so aku tatapkan la gambo untuk semua moga2 gambo ni menunjukkan suasana hari kelahiran aku......wlupun dalam sedey...thanks to all yang wish Happy Birthday.....I lap u ols..hehehe

xsabar2 menanti sambutan BEsday ramai2 with my prens...elly yang dtg jauh dari dubai, liza, lin, dekla, qin and mybe kak d..huhu ..best....

You Might Also Like

0 comments: