My 2011 wishlist dah sempurna...yeyyy

Friday, July 13, 2012 Baby Bee 0 Comments

Sile lihat link ni untuk bace wish list 2011 aku ..sebenarnyer da setahun berlalu...and rasenyer amat bertuah la..tanpa sokongan org keliling...especially kak Dahlia yang selalu support aku bile aku nak beli ape2......kepada en hubby ..sebab selalu ye ye kan je permintaan bini die ni ...hahaha ..itu je la kot dua org relevan yang selalu sokong aku ni...okey mari kite bercerita yerk..hahahaha bukan nak megah ni...tapi susah payah aku kumpul duit sendiri beli tau hahaha so rase cam musti jugak nak cite ni hahahahahahah

COACH WRISTLET

kenangan di sebalik cite wristlet ni..aku ni memang suke coach...ader org kaya..tak pandang pon coach ni..tapi sebabnyer aku ni biase2 je....aku suke la....memang la tak mahal mane...tapi significant die tu lebey...sebabnyer beli dengan duit sendiri...installment pulak tu hahaha wlupun biase je ....takpe la yang penting da dapat kan...hehehehe ..skang ni mane aku letak ntah wristlet tu...ader kat umah...tapi kat mane ntah..banyak sgt bende simoan jadi gini le

pembelian pertama den ..tak bole lupe perasaan bile dpt...semua aku simpan ngan kotak2 coach tu..mule2 nengok kat klcc...lepas tu balik pulak pegi pavilion..akhirnye kat pavilion..aku beli gak..kak d yang meneman.....time kasih kak d..heheheh..practically bile beli ape2 ni mmg ngan kak d le...citerase die n aku bole masok le....hehehe

GUESS WATCH

Malas da aku nak carik gambo sebab aku tatau jenis ape tu...tapi beli pun time kak d teman aritu....nak beli coach nye jam tapi belom berkesampaian...tapi takpe la....asal ader jenama tahan lame kan...beli tahun lepas gak..heeheh ..aku suke jam ni..cantik...and guess die memang nampak le...of coz le ni je satu2 jam jenama yang aku ader..skang on hiatus pakai...rasenyer bateri da habis...hehhehe tapi skang ni aku pakai jam casio retro hehehe best nyer sebab aku suke bende2 retro ni..classic.....

Blackberry Curve 8520

Basi n tak relevan...at this time bb aku da rosak...tak bole taip and skrin pudar..tapi aku syg gile la telepon ni..semua bende aku sumbat dalam ni...and nak kate ape....memang aku rase kalau takde hp ni life is meaningless la..chewah..hahahaa..ape2 pon aku nak pegi betolkan ...provided die harga 200 ok la..skang ni semua tak bole detect..even simkad pon tak detect...ape hal kan....ape2 pon...tq en hubby sebab membelikan hp ni..bio murah asalkan berbaloi le...sebab pada aku hp ni sentimental and banyak tolong aku plan pegi cuti....flight..whats app fb twitter hehehe


COACH HANDBAG
Insyallah raya ni ader le tu handbag tu..melalui skim coach sale tu..and da bayar deposit...memang sampainyer end of julai ni..harap2 nyer sampai le kan..hehehe nengok beg die ek..hehe besau and i like le...nanti beli yang lain plak..sebab yang ni pun leh tahan mahal.....alih2 ader lak duia den nak beli kan 3 times installment yang sgt2 worth it.....

santek tak...mujur le bulan depan dapat duit undi...aku ske beg ni sebab macam2 bole letak..wlupun belom sampai g..for the moment..this will be the bag la..sebab nyer wluang pun aku tak bape suke shoulder bag tapi  sling bag yang aku suke tu mahal sgt la...beli ni dulu le..hhehehe...muat jugak macam2..memang aku bawak je beg gini ..heehhee...warna hitam senang nak match kan....and akhirnyer tercapai jugak hajat sy ek...next aim nyer adelah coach linsey large bags hahaha mahal jugak yang ni .......doakan ye dpt hujung bulan ni....

BALI
it has been my upmost wish to go to bali.....so akhirnyer dapat jugak pegi bali....2 month ago...ape2 pon....bole nengok aku nyer trip to bali on next2 thread..takatni pegi bandung da tercapai..pegi bali pon dah..ujung tahun ni jakarta and bandung lagi...so next one is either Australia or Korea la kot..hehehe ...yang ni perlu duit lebey ...tak macam yang lain....hahaha..so kene kumpul dulu kan..and amik mase..selalu pegi mane2 pon 4 hari je..kalo pegi korea ken 7 hari..camne ntah ahahaha ...

I Phone 4s (Finally !!!!)

Ahad ni aku amik....isk...aku sgt2 meng nak kan..and thanks to sis Jumbo Sale yang buat kutu Galaxy note tpi memandangkan aku tak suke notes tu..dapat gak tukar.....and mase nak bayar giliran aku pon duit ngah kayap....hahhhahaha time kasih le pada sape2 yang sudi pinjam kan..minggu depan claim masok den bayo semula...alhamdulillah la sgt...akhirnyer dpt jugak...belom dekat tangan so tak bole nak komen lebey2...tapi aku da mencari skin2 yang aku suke..harap2nye dapat nanti pandai la aku rodek kan...okey


P/s dah la penat nak hapdate....yang tak dpt cume dslr je..tapi memandangkan aku rase takpe la dslr tu ...dpt i phone masok je intagram kan....so sampai sini je la....hahahhahahaa ingatkan nak tulis 3 post tapi panas la komputer ni..ape2 pon selamat bercuti u olls...may all your wish comes true.....bukan la kate senang aku dpt...tapi susah sgt nak dpt..so aku usaha sampai dapat..so kepada sape2 yang nak ape2 tu kene usaha la..bukan nak berlagak ke ape..tapi ni yang aku nak..lepas ni mcm takde da ape2 yang nak hahahaha kelaka sey...see u olls soon okay....

You Might Also Like

0 comments: