Angan-angan

Thursday, October 07, 2010 Baby Bee 0 Comments




Aku ni tak habis2 nak membeli...ni da datang pulak passion terbaru..dok survey online je beli itu dan ini..yela takpe la kan pakai duit sendiri...tapi bile dok tertengok2 brand yang mengjangkau duit poket ni ...isk2........baru-baru ni aku dok tergila2 nak beli jam..n beg.......so semalam tercapai la hajat...konon2 nak beli laaa jam mahal2...tapi alih2 semalam pegi vincci..nampak satu jam ney..memang cantik...takpa la tak mahal pun... (jam mahal beli kemudian) thanks to En Hubby kerana membelikan jam n sandal semalam...isks....rabak jugak poket die semalam...tapi takpe laa untuk isteri terchenta die..sekali sekala...nasib laaaa...den tak suruh beli yang branded....tapi yang branded still dalam ingatan..insyallah sebab da jumpe tempat yang buleh installment ...so get ready la....kalu kita tak mampu nak beli dengan harga sedebok...tempat2 camni la tempat luahan hati..tak kira la duduk di mane pun...bukan la aku ni gile fashion ke ape...tapi memang rasenyer berbaloi la kalau beli yang berkualiti...and FYI Jam vincci buleh tahan la...mase kolej dulu 2 tahun pakai jam same...tak rosak pun..so hopefully jam ni pun tahan macamtu lame....aku upload gambo untuk tatapan bersama-sama dengan beg kain vincci yang beli kasot ke ape rm60 dapat beg.....muat untuk aku isi macam.....kudos la untuk vincci kerana berusaha makin lama untuk perbaikkan lagi kedai tuh.....

You Might Also Like

0 comments: