Pegi........kEy Ell

Thursday, October 14, 2010 Baby Bee 0 Comments

Tajuk da macam gempak....boleh ke tak boleh ney...hahaha ...berita gembira untuk kawan2..berita sembap untok aku....weee hoooo....28 ney sampai 31....aku nak g key ell...selain dari menjengok kengkawan yang dok mengkirim ape2 la untuk aku bawak....tapi yang paling penting...aku nak pegi bengkel..bengkel menulis...of course...kalau tulis blog..mmg aku da expert..tapi bukan blog yang aku nak cakap....ni menulis.......cara yang betol..untuk ape.....aku nak jadi penulis yang ok la...selame ney aku dok tulis english je...tapi bukan gune pakai pun kat sini...sebab tu la..aku kene carik jalan untuk tulis bahse melayu and bukan yang cikai2 tuh....tapi bio la yang elok...kereja pun makin ok..makin best..so kene la usaha lebey..kdang2 kite kene paham gak..kene komited betol2 la kan..untuk mase depan....hahaah berbalik pada aku nak pegi key ell. ni selalu aku da sibuk da plan..nak beli ape nak beli ape...tapi kali ni...takde pun...asal eyh....aku da banyak bende adee ke? asal aku tak plan ape2 pun...alahai....harap2 la dapat rehat and spend time ngan kengkawan....ikot hati..aku mmg rindu dok kl tu..aku rindu ngan kengkawan ngan lifestyle...tapi da kawen ni redho aje la..ape2 pun kengkawan tunggu eh..kite ngeteh kat klcc..nengok wayang kat times square...beli beg kat bb...sambar blackberry kat lowyat...and kalu sempat...round sogo.....ngabes kan duit tak tentu hala...jgn sampai poket aku rabak suda...janji dalam hati nak belanje sket je..lepas ni aku pos how much aku belanje..ihahahah......wait for me in key ell okey

You Might Also Like

0 comments: