Seteressssss nyerh

Sunday, October 17, 2010 Baby Bee 0 Comments

Tajok cite pun da stress...kalau cerita lagi camne....masuk je minggu baru ni...awal2 lagi da seteressss.....memulanyer hari ni hari ni hari bersenam....aku...of course..kalu bab nyanyi mmg berkobar2..tapi suh bersukan.aiya..mintak maap...cepat2 lari masok opis....weekend ni aku bawak balik kije (biasela kan bukan nak up boss) tapi kalu keje..mmg kene buat....so bawak la blik..konon2 tayah la elaborat..upernyer..bukan nak figure aje...nak sekali detail lampiran dan sebagainye...haiya...macam tak biase buat report...tapi kalini aku tersasar.....so hrini dengan sibuknyer menjalankan tugas2 untuk pegi ke bidong besok and khamis..tambah lagi satu program..hisy...makan pun tak lalu pasal kijeAlign Center bertimbun.....aku siap tak bukak facebook..sampai tutup emel..camtu punyer nak konsentrasi....alhamdulillah dalam sibuk2 neyh.....siap jugak pukol 430 petang report aku...lega hati...pegi bidong besok pun aku da setel cek list..cume nak setel yang kamis pulak....hai..ini la sebabnyer aku sayang sgt keje ni..wlu pun ader satu aspek yang kdg2 aku tak dan nak buat...aku suke sgt pegi sane pegi sini..sibukkan diri ngan keje2 aku...tapi aku kene tunggu nasib la.munkin panjang lagi khidmat aku 2 tahun lagi...sebenarnyer stress aku ni agaknyer pasal satu....ni dah bulan oktober....februari kontrak habis....aku takot aku belom perfom 100% yang terbaik..belom cukup baik untuk berkhidmat lagi....takot sgt...bukan aku takot la pasal aku x yakin...tapi income ni memang yang paling baik la aku penah dpt..menampung keperluan aku n famili aku....teringat mase memula keje ngan gaji RM600 tuh...isk2..jauh beza....hai.....kalau keje kat pejabat daerah tu...gaji pulak sikit..tak dan aku nak bagi mak..tolong en hubby...itu yang aku risaukan....lagi2 la aku rase sini tempat yang baik untuk aku sambung studi..kalu da takde duit..bende ape nak studi nyer...itu lah.....depan mate aku leh buat happy je..tapi sebenarnyer...aku seteres....bukan dengan workload tapi dengan kerisauan ...kontrak aku....kerje....camne pulak kan...so far.....jgn arr bos aku bace neyh.....aku suke la bekerje ngan bos aku neyh..huhuh....alhamdulillah la 2 2 bos aku dapat baik2 semua...kat sini kat umt ni la aku banyak belajar....banyak tukar kan gaya2 bando aku ke gaya2 org sini...esp. gomen ni lebey ke malay kan....so camne nk ilangkan seteres ney..tunggu laaa28 sampai 31 ni aku nak pegi kl....haaa ilang arr seteress..nengok wayang..jalan2 lepak same kawan2...hahaha tak sabo2 nak tunggu....

You Might Also Like

0 comments: