Budget oh bajet....

Thursday, October 14, 2010 Baby Bee 0 Comments

Besok aku tak keje...hahaha bukan itu yang aku nak cakap nye...besok en Pm akan bukak bajet 2011...hai...berdebar2 jugak..dulu aku tak amik pusing pun...satu pasal mase tu muda remaja..enjoy je yang dalam hati.....tapi skang ni lagi menguatkan aku nak nengok sgt bajet ni....aku dah pun bekerja dalam sektor awam ni sejak sep 2009 lalu..so memang sendiri pun rase cam patot la prihatin..plus point nyer..mane la tahu....ade duit2 terlebey yang gomen nak bagi...eee tak sabo nak tunggu...kang kalo da bagi..buleh la simpan....ye la tu..simpan konon....tapi ape2 pun...aku sebagai org yang muda......perlu laaa...aku nak sangat kalau dapat duit ke aep2 yang gomen nak bagi ni...aku pun dapat sket..hahahaa lagipun aku nak nengok perubahan...aku nak nengok....mesia makin maju...esp....negeri aku dok skang ney...bio la at least ader satu shopping centre..bukan hyper market.....shopping centre...kalau dekat area2 jauh tu..malas la nak cakap...takkan la nak nengok wayang tiap2 minggu nak kene bawak kete 3 jam kan..wut ever it is...ni bukan komen yang nak memburuk2kan gomen..tapi mesia kene berubah...kene re fresh laa...hahahaa ape2 pun cross my finger mintak2 tahun ni dpat bonus..hehe

You Might Also Like

0 comments: