ApekaH Aku Tahun Depan.....2011

Thursday, November 04, 2010 Baby Bee 0 Comments

Aku memang jenis orang yang suke sangat berangan...even sebelum nak tido pun....aku kene berangan..kenape? pasal aku rasa kalau tak berangan aku rasa hidup ni kosong....mane tak.....aku penah terbace kat mane ntah.....die cakap...berangan ni sebenarnyer satu impian...and impian ni la yang menjadikan kite lagi cepat berusaha....aku baru dapat tahu semalam..berita yang positif kat tempat keje..syukur..usaha aku berbaloi...boleh lagi tunjuk taring tumpul kat PKK tu....ape2 pun..aku suke keje kat situ..stress jangan cakap la....bile time ader event..rase nak terpusing2 urat perut tu....keje aku bukan cam org lain...pegi keje....buat surat..tunggu bos sign..mencabarnye keje aku ni...takde rutin yang same pun dari dulu....macam2 aktiviti baru..macam2 orang baru...macam2 cabaran baru....bos pun baru2 je dapat...alhamdulillah...okay setakat ni...tapi tu mmg aku..aku yang kuat bekerja..yang sentiase bersyukur atas limpah kurnia yang diberikan...cume aku belum la tambah family..tapi tu kerje tuhann...yang penting aku da mencube..and tak penah putus asa....okay berbalik pada cite2 tahun depan ni...agak awal tahun ni aku nak bercerita......tapi masih belom ada idea..yang penah aku tulis aritu tu...mmg cite2 la tu...tolak aku yang tak boleh pun pegi oversea..untuk tahun2 terdekat ni...tapi takpe...pasal ni peluang aku untuk jadi debt - free...wlu pun berat hati aku duduk kat sini..tapi alhamdulillah la..rezki mmg ader....ape2 pun aku harapkan tahun depan..bertambah famili...bahagia selalu..en hubby sentiasa sayang kat mrs bee, kumpul duit banyak2 and beli umah, debtless by next year...and be happy that what ever i am doing next year.....ader org lagi dpt gaji kecik...lagi susah keje....lagi tak puas hati macam2 tak de....hehehe....thanks to everyone..yang komen positive yang komen negative...tahun depan....aku nak corak sendiri idop aku..malas nak dengar ape kate orang..and percaya ape2 pun keputusan aku buat....aku da pikir masak2 n be the best.....

You Might Also Like

0 comments: