Review : MovIe HArry Porter and The Deathly Hollows

Wednesday, November 24, 2010 Baby Bee 0 Comments

Selalunyer camni la..tiap2 kali aku pegi muvie..mmg aku nak jugak tulis review..in my own words..and memandangkan pegi opis pagi ni..aku tak ber mood lagi nak buat fail meja yang ntah ape2 tuh...so baik aku mulakan dengan bende yang aku suke....cuti raya haji tu merangkap harijadi en hubby...kami pegi nengok wayang kat kuantan..so cerita pilihan di hati of course la Harry Porter (HP)...aku mmg avid fans dari dulu suke sangat nengok movie HP ni dari dulu g...tak penah g miss seyh..dari mula2 die umur 11 tahun tu...so cite yang sekarang ni...yang baru ni..cite pengabisan....tapi pecah dua....hahahaha...da makin besar da dorang tuh..da makin cantik...aku suke Hermione...dari dulu lagi so berbalik pada cite ni...dumbledore da mati..so semangat semua org cam tak best je....aku pulak tak penah beli buku die..so tatau la akhir die camne....so skang ni dorang dok cari2 emerald yang ader kaitan ngan musuh ketat HP tu....haha tayah la aku citekan pasal aku rase ramai da sedia maklum......ape2 pun aku merasekan mmg best la...aku malas nak bace buku ni pasal mesti amik masa lame nak habis..nengok wayang ni kurang 3 jam...da dpt separoh buku da....sayang rasenyer kalo berakhir...kalo aku...tiap tahun aku nak sekali cite HP ni...tapi macam cite lord of the ring la..last2 habis jugak.....so sape2 yang belom pegi nengok..pegi la nengok..best and berbaloi RM 11 inggit tuh..kalo lambat2 kang da basi lak org semua da nengok...hehehe

You Might Also Like

0 comments: