Review Balik Jb

Monday, November 15, 2010 Baby Bee 0 Comments

EEeee...seronok arr kali ni ....selalu aku balik rush2...tapi bos bagi cuti lame sket..so dapat la spend times with frens and family.....bagos la..lame tak update cerita2 ngan kengkawan...hahaha....jumpe selina...n her baby..jumpe dea n firda.....miss them so much..and celine pun...da rambot pendek..mmg da nampak kt fb tapi kalau tak touch...haha rugi jerh..hahaha....mama pun nampak sehat je..as usual bile balik ni..macam2 la aku mengidam nak makan...cume terlupe pasal kacang pool..je..lain2 semua aku da tunaikan...balik ni dengan harapan dapat shopping la..mmg shopping sakan pun..duit pun da tinggal cukup2 je..tapi ape2 enjoy...dea and firda bawak pegi karok..adoi laaa...lame tak menyanyi....tapi yang aku ingat tuh....dorang kate...leila ni..nyanyi lagu ape2 pun nak di rock kan...tapi sebenarnyer bukan jiwa rock pun..hahaha lembek je...ahahah betol la ape die cakap tu...mmg aku lembek pun...4 hari bercuti ni...aku sikit pun tak teringat pasal keje...best la tu..slalu kdg2 balik kalo serabot teringgat2 yang pending..malam tadi je mimpi opis mimpi bos...hahaha .bukan ape..rindu kot nak balik keje....wlupun stress tapi hakikatnyer...keje ni mmg best...okay...tutup cite pasal keje..balik ni aku nak rest betol2...bukan kuar sgt pun....spend time ngan mama...nengok 3 wayang...yang aku mmg betol2 nak nengok....cite ester la....mmg cite cam cite tamil..kelaka seyh....dahla tamil dahtu cakap melayu...congrats mamat khalid...hahaa mmg sgt2 kelaka sey.....ape2 pun aku puas hati la..duit pun banyak melayang macam2 betol beli..yang takde dalam list pun terbeli..hahaha nyate laaa aku mmg shophaholic tegar...tak habis2 membeli..kepada kawan2 yang prihatin..redho aje laa keadaan aku nih....hahah ape2 pun balik ni pikir nak berbajetkan kan plak perbelanjaan tahunan .....

You Might Also Like

0 comments: