Seronoknye

Wednesday, December 22, 2010 Baby Bee 0 Comments

December....da nak habis da..lagi 9 hari rasenyer.....nak masuk tahun baru...weekend ni ...christmas pulak..eeeee..bulan yang penuh ngan tanggungjawab.....dan paling meriah la kalo kat barat tu....anyway....aku dok nengok berita arini dok cite laa..london punyer la sejok sampai -16 celcius....bayangkan..kalo mesia camtu..mau aku malas mandi..skang ni pantai timur...da tiap2 hari ujan..tu pun aku mandi cebus cebus je..hahahaha...kalu dok over the sea camne agaknyer...mase menulis thread ni..teringat kawan2 di perantauan....bukan banyak pun....ader la sorang dua orang yang selalu ber-chat n bercerita....kawan2 kat sane...kalo buleh tanak mandi pun...aku kalu check in hotel.....1 malam pasang e con....besok ketar nak mandi.....rase macam tanak mandi je....hehehe....tapi mungkin aku kot....orang lain tatau la ketar cam aku ke tak..harini malam ni....hari pertama aku rest...until 28 dec....bercuti panjang..tambah krismas and hari ahad yang ganti hari sabtu cuti tu....lega la....baru je aku tadik sebok dok belek2 Cleo Dec dok cite pasal berjimat time bercuti...mmg la aku pun bukan bercuti di tempat exotic pun...tapi ape2 pun its still a holiday....and aku tergolong dalam golongan kerje yang merupakan stress intensive..everything has to done before dateline and on going activities and event...di sebalik kesibukkan arini....ader pulak cerita yang mengembirakan hati...freshen up myself ....harap perubahan yang berlaku untuk kebaikkan semua orang....pada aku ape2 pun jadi..aku tetap komited....itu yang penting.......bende lain tu just minor feedback je....dalam2 nak pegi kl ni....kawan tanye ape aku nak beli.....sebenarnyer of coz la mate aku akan merewang jauh dari target..tapi hopefully ape2 yang aku plan aku beli gak...tanak la aku asik dok tersasar je...g pun balik kang....paayah pulak nak bajet..orang lain takpe..aku bio la gaji kecik ke ape ke....aku tetap akan beli ape yabg aku nak pakai and other things...and for the haters yang dok kate aku ape2 tu..lantak korang la..dosa kering korang yang tanggung.....hahahha...besok bangun lambatt la...try on a new contact lens and pegi anto baju..hehehe...weeee hoooo...tak sabar2 nak rehatkan minda tenangkan jiwa....

You Might Also Like

0 comments: