Mobile Restaurant

Wednesday, December 01, 2010 Baby Bee 0 Comments




Sebelom aku terlupa..pepagi tadik aku terdengo laa radio Fly fm dok bok bek bok bek cite pasal lepas mobile restaurant....rasenyer kat tempat kite kurang la bende ni..tapi aku merasakan ape salahnyer...kat luar negara tu..ramai je org bukak kedai secara mobile ni..satu senang and tak semahal sewa kedai.memula tu kene kuar bajet la..tapi ape la besar sgt pun bajet tu kan...kalo nengok cite2 kat tv tuh..aku suke la ..tengok die jual melalui tingkap bas..skang ni...kat us tu jadi trend da...fashion designer pun ader yang buat mobile fashion...pasal ape..pasal kadang2 org suke brand tu nak pakai...tapi takde jual kat tempat dorang duduk..so mobile ni menyenangkan banyak pihak untuk berniaga and mengembangkan lagi perniagaan..di samping tu boleh laaa.....kenal ramai lagi org kan..okay...pepagi ni ...mood berangan dulu la..kalau aku yang ader modal nak buat ni... (gomen macam nak tolong gak) aku akan bawak nasi lemak mak aku tu ke mata dunia..saje2 je...pasal aku tau mak aku pandai masak nasi lemak..hahahaha..adoi cite nasi lemak...status diri..lapo ni..hahaha cepat la sikit dapat makan...okey la....takde idea da.....hahahaha..jadi aku letak je la beberapa keping gambo untuk tatapan....kalau la bermodal..mmg aku nak je buat..pada aku..keje pun senang..ruang pun itu je...maitanence bukan tinggi pun...yang penting..kalo ader mobile restaurant ni..aku pun nak mencube..hehehe

You Might Also Like

0 comments: