yesh...looking forward to bercuti

Tuesday, December 21, 2010 Baby Bee 0 Comments

Its the end of the year..as usual....christmas is just up ahead..bukan la aku nak ape2 pun..just that untuk aku..mase ni mmg best la...tu tak pegi singapore lagi...penuh lip lap lip lap..tapi mesia pun da ok..tak sabar2 nak pegi kl ni ...pegi and spend times there..macam tak biase pegi lak..tapi kalini same member..itu yang luar biasa nyer.....so ill be spending my christmas there....and of course la pegi tu dengan hajat berhajat..nak membeli macam2 la keperluan yang terabai...jgn sampai duit aku habis sudah.....untuk aku...cuti tu satu keperluan..tak cukup cuti weekend pasal slalu time weekend pun kene keje...so bile mintak cuti lame2 ni untuk aku balik..tenangkan pikiran..and jangan pikir keje...untuk 6 hari tu la..and balik jb skali..to see my mama...rindu bangat....wlu pun baru sebulan lebey tak jumpe....hahha....kalu balik..boleh la lepak..and weekend nak balik ni..aewin pun nak kawen..so boleh la singgah2..tumpang mrs reen tu..(kete den rosak) ....also looking forward to see all my friends...hai rindu betol..nasib bulan december ni takde banyak event..tapi takde event pun.this month gune untuk planning next year 2011 nyer perjalanan..n dalam gengaman mmg da penuh da aktiviti.....hahaha.ape2 pun...once ill get back from kl and jb..ill upload more picture..ye la.of course la..sy kan suke cam-whore...and ader kak zie..leh arr lebey2 amik gambo..die amik gambo sy..sy amik gambo die.hahaha....wlu pun belom tercapai g hajat nak pegi ke luar negara ke..nak bercuti2 jauh sket ke...im treasuring my holiday..at least...ni la mase nyr aku nak rest and lepak with famili and friends..i miss my hometown....:)

You Might Also Like

0 comments: