KL we aren't coming..Kuantan here we go

Friday, December 10, 2010 Baby Bee 0 Comments

IT was planned that for our anniversary..we would like to be shopping at KL..the reason as it is..lagi banyak choice nak membeli..mengkopak kan diri sendiri..tapi setelah pembentangan bajet bulanan dibuka..ternyata....its out of our budget...so ....tahun ni ujung tahun..kuantan aje la..maybe 1 nite stay...so that I have a lot of time buying and watching muvies..ill update when I get back..and to tell u the truth I am so looking forward to spend time with en hubby...die pun ader bende2 die nak beli...me of course all the time membeli..so cuti da angkat..rase nyer da lulus kot...ape2 pun..saye nak cuti..tensi sgt ...dengan gaji dapat awal..bonus da habis gune..so better rehat la..sebelom..meletop..hahahaha....and lagi lebey kurang 2 bulan...nak habis kontrak ni...si this one ill open another thread...pasal rasenyer kene letak thread khusus la..untuk my employment....hahaha what ever it is..belom tercapai nak pegi jalan2 jauh dari kl and kuantan..hopefully my dream comes true...tahun 2011 plak both of us..berjalan2..hehehe

You Might Also Like

0 comments: