Buku...and Abah...Relevan kah?

Sunday, December 12, 2010 Baby Bee 0 Comments

Minggu lepas...campo ari cuti sendiri...aku telah bercuti selame 3 hari..dan this 3 day..banyak la aku dok surfin kat website and you tube about organising the whole house..so hari cuti ni..aku mule la meng organise kan everything.....skang ni semua da bertukar posisi...bilik baju...and every thing else...dalam satu bilik...lagi satu bilik untuk ibadah....and maybe kalo da cukup duit..nak beli rak buku tinggi tu..isi buku...semalam...of all the things i did was watching Shah Rukh Khan dok membebel2..kat TLC....kelaka betol arr...alih2 buleh pegi nengok..dulu mase kecik2....aku mmg peminat hindustan...asik2 bukak hindustan...tapi skang ni ..makin tua ni..tak beminat pun nengok pun..cume bcoz die tu mmg aku suke nengok berlakon..so aku nengok la..hamboi aih..umah die je da 4 tinkat..hai..bertuah badan..tapi dari nengok cerita tu ..nampak cam die ni mmg humble la....hahaha...tapi yang aku suke mase aku nengok ni..die cakap..mak ayah die tak tinggal harta pun..yang ade cume ilmu..itu je yang ade..cam kite slalu dengao mak abah kite cakap...tapi...yang paling bererti untuk die..buku arwah bapak die yang tinggal sikit je tu..so itu satu bende yang aku rase memang perlu la..ye la...pasal kalau tak pun tak memahami buku tu dalam bahse ape pun..at least ilmu..itu yang ader....abah aku pun..tak tinggalkan ape2..cume ader buku2 die mase die jadi lecturer..and wlu pun banyak kali da mama suh buang..tapi tak sampai hati pulak..itu aje ader...teringat g kalau abah tandatangan..bersimpul2..tanda tangan aku pun sebenarnyer abah yang ajor..humm..bile cite pasal abah..memang sayu la.. i wish he saw what i have become today....tapi ape2 pun at least..wlu pun belom bergelar dr ke prof ke ape2 ke..at least..what I am is far more than anybody could dictate..perdulik la...dulu aku sememeh ke...aku tak pandai bergaya ke..aku anak org susah ke..hahaha...kalo nak dengo org kate ..penat telinga..kalo nak ikot ape org kate..saket jiwa...so ape2 pun..biar aku kejar cita-cita aku..nanti kalau aku berjaya..korang nengok aje la kat site tepi....hahaha itu la..dok eksyen2 sgt..skang ni keje ntah ape2..hahahah...so...abah and buku..its sumething yang tak boleh dipisahkan pun..abah..i miss him...buku...i miss buying them..hahaha

You Might Also Like

0 comments: