Current...current...current

Monday, October 17, 2011 Baby Bee 2 Comments

baru je lepas menyetelkan sambung kontrak..alhamdulillah setaun lagi berada di sisi UMt...sebenarnya rase tak pegi mane da..menunggu2 saat bos kasik tetap je..baru je dapat berita yang tak disangka2..rupernye2 usaha penat lelah memang ader insan yang menghargai....lame da aku ni berpenat..cewah...bukan ape..kadang2 aku emo jugak kalau aku keje keras2 ader orang cap aku ni kipas majikan la...ingat aku ni berduit sangat la ek.....nak beli kan kipas setiap sorang bos..manyak tu (kui kui kui)...hentah la..munkin aku pun bukan sempurna..masih lagi tahap jagung muda dalam industri ni..tapi ye lah setiap kali aku bekerja walaupun aku merungut aku tetap ikhlas...takde aku nak tunggu bos puji..kalau aku penat maknanya aku penat tak bohong la...n aku tak gune pun alasan jawatan aku..aku kene keje gitu..duduk opis ni mmg gitu..cube duduk kira wang...takde la nak bergerak2...okey enuf hemo hemo sebab aku banyak kecik ati sebab hemo ni....besok nak pegi kursus..lepas habis kursus aku nak balik kampung..da asik kerja berturut2 dua tiga minggu..wlupun tak nampak lemak2 aku makin mengecil tapi rasenyer kene lari kejap la balik jumpe mak tercinta..antie tercinta....n kawan2 tercinta..harap2 nya bile da sambung setahun lagi semakin matang n semakin senang nak bekerja semakin kurang politik dan semakin bersemangat nak bekerja.....aku doakan allah permudahkan jalan rezki untuk taun depan nak beli umah....weeee huuuuuu heheheh

You Might Also Like

2 comments:

realdahlia said...

Alhamdulillah...Syukur!

Baby Bee said...

buleh le membelanjakan diri ke jalan yang di redho i...da aim da beg coach end of the year sales...