My Fun Weekend

Tuesday, October 25, 2011 Baby Bee 0 Comments

Aku baru je balik dari kampung...umah terchenta...aku tak rindu lagi..next month balik lagi...this month crucial untuk balik pasal bulan lepas sgt2 tensi..program punyer la penuh...setiap minggu ader event...sampai kan balik umah pukul 12 je tiap2 malam...dahtu macam2 la bende yang buat aku tertekan.....nanti kalu aku cakap org kate asik aku je yang tensen..tapi dah kenyataan nak buat macamane kan...so berbalik pada bercuti ni..sebenarnyer ikotkan bos..die soh cuti minggu ni...cuti panjang pasal aku dah stress tapi disebabkan aku plan nak buat melepak with my bff...so aku cuti la last week...ader la bff yang tak ikot..tapi nak buat camne kan..takkan nak pakse pulak..to yang melepak same2 thanks arr...3 hari ni macam2 la aku buat...melepak ngan aza n mia yang comel......melepak n karok with dea and firda....and celebrate besday firda.....then besok nyer as usual siang duduk umah...petang sikit mencarik2 barang kat HP..org johor tau kot ape tu..pelik betul aku..skang ni agaknyer trend ip4 kot ...housing ip je ader.....lain2 takde ...ingatkan nak beli housing bb..mcam org tak heran da hp ni..petang tu melepak with shahida, lin and dekla...pegi tutti fruity, karok kat diva n makan kat Banafe.....overall puas ati la..lame da tak melepak same2.nanti melepak lagi la...so aku pun da spend time with mama...antie asiah dtg umah so riuh la...rindu mama da abes da..hujung bulan balik jb arr..mama beli mesin jahit..so ingat nak try sendiri la buat baju ..haha boleh ke..ape yang tak boleh kalau kite tak cube kan...okey la..actually aku still mual sebab naik bot dalam hujan lebat time musim tengkujuh aritu....so kalo nak nengok gambo ...sile ke fb aku la ek..huhaua to all yang tak dtg tu its your lost...but terkilan la sebab aku ader hal sikit...tapi what ever it is..thanks for the present babes...tak kisah la bape nilai die pun..asalkan tak cakap je...but buat cukup la..dari suruh aku pikir then takde hasil lagi teruks...menyampah..bitter sweet belated besday....

You Might Also Like

0 comments: