AJL 2010

Monday, January 10, 2011 Baby Bee 0 Comments


Semalam baru je lepas habis nengok AJL.....aku tak stay up sampai habis pun...result tu besok (harini) leh tau.....maklum la..besok nak bangun pagi pulak keje...takkan nak tido lambat2 kan..nanti tak leh komited keje pulak (cam la aku rajin sangat)...so I watch the show up to performance by stacy...tahniah la....memang kalini AJL meletup...pembaharuan and all the singers most of them did perform the best show they ever had...terperanjat bile nampak Hafiz kene tembak...(kudos for him for winning best vocal) bagi aku..okay la kan...takkan kite nak bagi kat org sama aje..kite kene memperbaharui la pemenang...kalo asik2 org same je..jelak kang..hahahaha ...and bile aku dengar pemenang AJL tu Ana Raffali..for me die punyer lagu sangat2 senang nak paham and relaxs je....bio la menang pun...walau pun aku suke kat Loque...(feberet dari dulu butterfingers) hahaha...tapi mesti la kite takkan nak bagi grup kite aje yang menang kan..who ever wins its his and her luck la..kite sape nak tentukan..peminat memang leh kat FT menang la..yuna la..tapi in the end..bio la sape pun menang asalkan..bagi aku...dapat nengok Tomok joget cam Jay Chow.....dapat nengok Hafiz kene tembak n idop semula.....dapat nengok Yuna menyanyi sambey main piano....dapat nengok kumpulan A.P.I perfom and notice that Black skang ni makin hensem and makin ok kulit muka (of course la..aku sebagai wanita mementingkan kecantikan dalam dan luar)hahahaha....and of course my abang tercinta FT buat persembahan yang membuka mulut den ......termasuk dalam kotak air ...then keluar basah..and u know rite FT tak pandai berenang..ahahaha so that was something la...for me..aku rindukan penyanyi lame2 tu menyanyi..and a glimpse of Fran and M nasir and nash performance mengimbau kenangan aku kecik2..duduk depan tv and layan AJL....ingat lagi time duduk kampung..and what an experience at that time..nak2 time noraniza idris masok AJL segala macam bende masok pentas..ape2 pun kudos to TV3 becoz this one is the most happening one..and bagi aku...dari bukak suratkabar and bace ape minah2 kepoh yang tak pandai nak letak nama and just pandai cerita gosip and cakap itu ini..baik la nengok sendiri wlu pun kat dalam TV.......pada aku gosip2 ni kalau tak berani nak bagi tau name sendiri pun tak gune la.....glemer tak tentu hal.....

You Might Also Like

0 comments: