MenKeMas MEJa...

Wednesday, January 19, 2011 Baby Bee 0 Comments




ader 15 minit je lagi mase rehat ni untuk aku meng"ketuk" entri ni...harini ...bos kate die demam...so terjadik laaa Projek Mengkemas meja diri sendiri and boss...bukan aku nak boss bagi markah tinggi...tapi boss da 2 3 kali ulang soh aku kemas bilik die...sekali pandang mmg bukan cam bilik pegawai....cam bilik setor...keadaan tu pasal ader lagi diari yang belom di hantar..and boss aku suke sgt letak macam2 atas meja...so nampak laaa meja tu terabor...so today..aku n linda da menolong bos se adanya kudrat kami...opps....lupe hapis pun tulong tadik...untuk mencantikkan sket la..bukan alih2 letak bunge....pun..kasik kemas sket je...asal buleh nampak cam meja..hahaha selama ni nampak cam...meja makan (opsss boss mintak mahappp....) so kenape kemas meja die je...lepas aku kemas meja bos..aku nak mula kemas meja aku pulak..jadi bak kate org la..pukol 2 kang aku start kemas meja aku..tatau da nak buat camne...penuh dengan barang2 betol...saket jiwa nak kemas...masih lagi menunggu pesanan shredder aku..kalu sampai..siap laa.....aku nak buang segala macam kertas ni..buat jiwa kacau betol....workstation ni kecik sgt la....tak tahu nak kate ape...untuk org comel macam aku yang keje nyer asik2...photostate kertas....tiap2 event..perlu sgt la..kalau tak kerana kesabaran aku ndgan kene buang ketas tiap2 mase...sebagai sorang pencita alam.... chewah (yang agak lambat nak sedar) insaf la beb..so skang ni aku banyak gune recycle depan belakang kertas..and the reason aku nak mintak sangat2 shredder tu so that confidential matter will always be a secret...itu la bagosnyer keje citibank ni..isu2 sensitif..melekat sampai sekarang sey.....so berbalik kepada kerajinan aku harini..pasal bos aku takde....so harini hari yang paling sesuai untuk aku kemas tempat aku yang da cam reban ayam ni.....aku upload gambo eh..reban ayam nyer sepah..ngan aku nyer sepah..hahaha..and btw....lantak la ape org nak kate..tempat aku..at least aku da bersedia untuk mengkemas...dari aku bio kan aje...hahahaha okeyh..taime ap.....da pukol 2.....mase untuk mengkemas.....

You Might Also Like

0 comments: