Menci...Menci

Monday, January 24, 2011 Baby Bee 0 Comments

Kalu nengok tajok..mesti macam haram ingat aku nak kutuk orang..tapi padahal aku sebenarnyer nak bercerita..besok...gaji masok..hahaha patotnye aku seronot laaa...tapi da aku aturkan list merapu (cet...panggil merapu konon...padahal utang) yang tak habis2 list die..padahal baru aje aku buat list tanak lari dari kenyataan idop nak bayo utang...tapi bile sampai time nak masok gaji....aku siket2 persoalkan ...pelu ke nak bayo bil ni..bayo bill tu....gile ke ape..ape2 bill pun penting..jgn delaykan...tapi itu la aku...masok umur 27 tahun ni..still belom leh manage kewangan betol2...and yang paling best...gaji ni masok setahun da aku keje umt...tapi aku belom beli ape2 yang significant pun...ingat nak beli BB....tapi nengok bahet dulu la...kang kalo aku kate nak beli tapi tak jadi2 kang..susah plak..hesy....telepon tu pun da macam panggil2 nak soh ganti...asik2 rosak je..hang la ape la..saket jiwa betol..camne nak jadi enviromental frenly bile beli telepon yang green dahtu tak buleh pakai..harapkan kamera jer 5 mega pixel...dahtu yang paling tak best nyer...aku rase kene pakai line la..duduk sini..manjang2 kol org aje..aku nak pakai line..aku da tau aku jenis tak buleh ader line...mesti bergayot punyer..hahaha tu tak masok lagi bende2 yang aku patot beli...tapi raenyer terok2 pun bulan ni..nak carik gak la satu bende untuk diri sendiri....nanti rase menyesal pulak da 11 kali dapat gaji...belom beli ape2 lagi...so macamane aku nak beli tapi takpe la.....ape2 pun terima kasih la..tak kerana keje kat sini ..gaji yang ade..takde la aku mampu bagi mak aku extra elaun...tolong en hubby and yang penting..semakin hari semakin bahagia duduk sini..tak kira la at the end of the month aku tinggal singgit je...tapi kalu aku ikhlas insyallah lah rezki tu ader....harini...dalam poket aku ader 10 inggit je..tapi rezki kan....ader je...so wlupun aku dok keluh kesah tak dpt beli itu ini...at least....sehat tubuh badan..panjang umur and dekat dengan en hubby..weee hooo


Entry ....: mengaroottt.aahaha.....kalo pasal keje mmg tak boleh nak cakap laa....aku tensen....

You Might Also Like

0 comments: